Głóówna :)

poniedziałek, 8 października 2012

Myślę, że miłość jest wtedy, gdy zobaczymy w drugim człowieku to, czego nie powinno się zobaczyć. I to zaakceptujemy.

I znowu cieszy się jak dziecko gdy On napisze.

Nie sądzę, żebyś wiedział co czuję, wiec proszę Cię, bądź ze mną szczery, Powiedz mi w końcu, czemu Ciebie tu nie ma do cholery.

Tyle radości może dać Ci jedna chwila, ta jedna chwila, która cementuje przyjaźń.

podejdź do mnie człowieku, a zniknę tak, jak znika dym wypuszczany z ust.

Mam taki charakter, który czasem łatwo skrzywdzić i choć nie widać ran, na pewno pozostaną blizny.

Nie od razu zrozumiałam, ile dla mnie znaczysz. Dopiero upływ czasu mi to wytłumaczył. ♥

Ani czas, ani mądrości nie zmieniają człowieka. Bo odmienić istotę ludzką zdolna jest wyłącznie miłość.

Takie jest już życie. Śmiejemy się by potem zalewać się łzami. Wywołujemy zazdrość, by potem zazdrościć. Kłamiemy by potem słuchać kłamstw. Kochamy by potem cierpieć.

To, że na kimś nam zależy nie jest złe. Gorzej, gdy zależy nam za bardzo.

Miałam Go tylko polubić a zakochałam się do granic własnych możliwości. Nawet nie wiedziałam, że tak potrafię.

mam ochotę na odrobię szczęścia w Twoich ramionach .

Znasz ten stan, kiedy wszystko wokół niesamowicie Cię drażni i czujesz, że wszystko jest nie tak jak powinno?

Zrobiłeś mi nadzieję, ale nie dodałeś „ Przyzwyczajasz się do mnie na własną odpowiedzialność! "

i obiecaj mi, że zawsze będziesz patrzył na mnie tak jak teraz. obiecaj, że będziesz mnie często przytulał. obiecaj, że będziesz dawał mi buziaki na przywitanie. obiecaj, że miedzy nami nic się nie zmieni... no chyba, że na lepsze. ♥

Twierdzę, że mam wyjebane, ale za każdym razem, gdy cię widzę serce zaczyna mocniej bić.

I tak codziennie starać się optymistycznie patrzeć na świat, pomimo trudności.

to dziwne , kiedy jesteś tak nieograniczenie blisko drugiego człowieka , a później tę bliskość tracisz . baa , stajecie się oboje zupełnie obcymi ludźmi .

Wszystko się zmienia pod upływem czasu , nie zatrzymasz go.

Mam do Ciebie maleńką prośbę. Nie uśmiechaj się do mnie, nie patrz na mnie, nie zagaduj, nie pisz, nie zaczepiaj. Nawet nie chce żebyś mówił mi 'cześć'. Po prostu kurwa spierdalaj.

tak, martwię się o Ciebie, a wiesz czemu? bo są tacy ludzie w życiu, na których szczęściu zależy Ci bardziej, niż na swoim.

W życiu tak mało mamy czasu na miłość.

kiedy spotykam Twój wzrok w moim sercu rodzi się potrzeba bycia blisko Ciebie . chciałabym żebyś o tym wiedział.

Dwa różne światy. Dwa inne spojrzenia, choć się bardzo dobrze zgrały, połączenie ich to tylko marzenia.


Tysiące myśli, w których brak jakiejkolwiek logiki.

Staraj się dojrzeć promyk światła tam, gdzie inni widzą tylko ciemności.Bez przyjaciół ciężko wybrać jedną z dróg
Przy której się okaże który to twój wróg
Ci prawdziwi którzy nigdy nie opuszczą cię
Z biegiem czasu w końcu zorientujesz się
.

Ona idealna dla niego. On idealny dla niej. Wytłumaczcie mi dlaczego, nie ma dla nich miłości pisanej.

bo chcę Cię z każdą wadą, nic nie zmienię, mój narkotyku, mój tlenie,(...) bo potrzebuję Ciebie jesteś moją inspiracją'

Przyjdź. opowiem Ci jak bardzo boli Twoja nieobecność..

Nie czuj przykrości z powodu kogoś, kto dał sobie z Tobą spokój to jemu powinno być przykro, bo olał kogoś na kogo mógł liczyć w każdej sytuacji.

Ty chyba nawet nie wiesz, co ja czuje widząc cie przechodzącego obok bez słowa.

nie trudno znaleźć ludzi,którzy chcieliby nas zmieniać. Sztuką jest spotkać tę jedną osobę,dla której będziemy chcieli zrobić to sami.

Pytasz w co wierze? W te litery na papierze To wszystko co mam i czego mi nie odbierzesz.

Czasami chłopak potrzebuje przerwy, by zaczął tęsknić i pokazał, że jednak kocha.

Tak. Jestem wredną , podła złośliwą suką. Ale tylko dla ciebie i twoich słitaśnych psiapsiołeczek szmato. Dla niego będę najlepsza ♥

`Nie zależnie od sytuacji zawsze zostanę sobą`♥

Gdy kochasz za mocno - wybaczysz wszystko.

Mówisz jaki jestem, a nic nie wiesz o mnie. Nie wiesz o czym chcę zapomnieć, w jakiej jestem formie.

Potrzebuję mężczyzny takiego jak Ty, więc albo znajdź mi go, albo ożeń się ze mną. Z naciskiem na ożeń.

To zaskakujące jak niektórych ludzi ciągle nam mało.

 słyszę każdy twój oddech, szept, bicie serca, krok . potrafiłabym nawet odróżnić twój głos spośród miliona innych . i nadal uważasz, że jesteś mi całkiem obojętny ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz