Głóówna :)

wtorek, 2 października 2012

fuck the world ♥ .


możesz kiedyś wpaść, pozbierać mnie z podłogi, albo położyć się obok
 
Rób, to co Cię uszczęśliwia, bądź z kimś, kto sprawia, że się uśmiechasz, śmiej się tyle, ile oddychasz i kochaj tak długo jak żyjesz .

Zwykły chłopak . Wysoki , przystojny , niebieskie oczy i krótkie jasne włosy . Nic więcej poza tym , że to miłość mojego życia .

Czym różni się miłość od kokainy? Tym, że po tej drugiej stan upojenia mija.

Złapałam Cię za twarz, tak aby nasze oczy się spotkały, Od 6 miesięcy, nie byłam tak blisko ciebie, czułam, ciepło twoje, odbijające się odemnie,twój oddech, nic sie nie liczyło, w tej chwili, tylko to że nasze oczy znów się spotkały, że znowu mogłam Cię dotknąć, a nawet przytulić ale bałam się posunąć dalej, bałam się, że przez chwilę będę miała, coś czego pragnę, a później zabierzesz mi to.

Jeden błąd i budzimy się nagle w obcych ramionach, do których nic nie czujemy, tak jak one do nas Nawet dobrze ich nie znamy, zostajemy dalej przy nich Nie wracamy tam gdzie serce bije, tam gdzie byliśmy `

Nie wiem, chyba już nie potrafię kochać, albo gniew ukrył gdzieś miłość w Twoich oczach.

To pewne, że później czy prędzej ten świat się zjebie, im bardziej Ty pierdolisz go, tym bardziej on pierdoli Ciebie.

Kończy mi się empatia do tych, co wszystko zjebali. To nie nerwy ze stali, wybacz. To racjonalizm.

na koniec nie będą mnie bolały słowa wrogów, lecz milczenie przyjaciół.

chodź dam Ci kilka lekcji życia. nauczę Cię jak kochać, nienawidzić i co to znaczy ból.

Za co chcesz pij, za co chcesz dziękuj, Odnajdź promyk nadziei nawet w nieszczęściu. Kieliszki pełne łez wychylam do dna, Bo życie kopie jak Mołotowa koktajl.


od pierwszego spotkania z nim czułam w jego obecności nieodparte, niemal cielesne pragnienie dotyku i towarzyszące temu podniecenie.

niebo jest piekłem, piekło jest codziennością dla kogoś kto właśnie pożegnał się już z radością.

po prostu nie chcę za tobą tęsknić tej nocy.

może tego, czego nienawidzę, bardzo chcę.

To taki moment życia, w którym wyjdę, trzasnę drzwiami. nie chcę wiedzieć co będzie, nie chcę wiedzieć co z nami.

będę za tobą tęsknić, ale muszę się pozbierać i iść dalej, stać się dużą dziewczyną i przestać płakać. bo duże dziewczynki nie płaczą.


Kiedy Ty chcesz tego jednego , nagle wszyscy inni chcą Ciebie .

i zamalujemy wszechświat nasz, bez używania farb, akompaniamentem tętna rytmu serca nagich prawd.

powiem Ci co mi siedzi w głowie, ale może lepiej nie bo i tak mnie nie zrozumiesz..

pierdol stres. wystaw wrogom tylko środkowy palec. pal fajki jak nie będzie innego rozwiązania. olej tych, którzy Ciebie mają w dupie. nie udawaj jeśli ci na kimś zależy, pokazuj swoją prawdziwą twarz.

nie umiem się skarżyć i nie chcę o coś prosić..cisza, myślę o niej, piję kawę, palę papierosy...

brakuję tylko Ciebie, brakuję mi Twojego głosu..

 

Okej, powiedz mi kim jesteś by mówić mi kim jestem, kto Ci dał prawo pouczać i dawać lekcje? Je, jeb się!

to co jest miedzy nami i jak mocne to jest, tylko my wiemy. ♥Z ręką na sercu mogę powiedzieć , że wiem co to miłość.♥

Chwile, z nim które przepełnione są emocjami tak mocnymi, że uzależniają jak narkotyk. ♥

Twoja siła nie pozwala mi pójść na dno '' ♥

Bo wbrew pozorom, najłatwiej zranić nawet i bez słów, Gdy uświadamiasz sobie sam, że życie już nie ma sensu.

To jest taki, moment, w którym dopada Cię zmęczenie, nie chęć do świata i wszystkich ludzi, moment, w którym powoli gubisz znaczenie własnego istnienia na tym jebanym świecie .











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz