Głóówna :)

niedziela, 7 października 2012

priorytety . ♥

Nie daj się speszyć, nie bój się, nie pozwól by twe marzenia przeciekły Ci między palcami.

patrze na Ciebie i nie mogę się napatrzeć.

a gdybyś wiedział jak bardzo cierpię gdy nie piszesz , napisałbys?

dzień po dniu nie widzisz w życiu żadnych zmian,ale gdy spojrzysz wstecz,jesteś w stanie zobaczyć,jak wiele się zmieniło.

zazwyczaj się sie nie zakochuje , ale jak już to zawsze trafiam na kolesia , który ma mnie gdzieś.

Szkoda, że nasze pięciogodzinne rozmowy i marudzenie kto kogo bardziej lubi pójdą się pierdolić, ale pech się mówi.


Ciało przy ciele, dłoń w dłoń, usta przy ustach. Zmysłowość, delikatność, wrażliwość. Ty, ja. Niebo na ziemi.

- nigdy nie jest za późno na drugą szanse * niby nie , ale nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki ..

Po raz pierwszy rzeczywistość wydawała jej się lepsza niż sny, z których dawniej nie chciała się budzić.

Bóg uczynił nas najlepszymi przyjaciółkami, bo dobrze wiedział, że nasze mamy nie zniosłyby nas jako siostry.

bo miłość po prostu jest. bez definicji. kochaj i nie żądaj zbyt wiele. po prostu kochaj. po prostu bądź !

nie jestem obrażona, po prostu mi przykro.

obejmij mnie i nigdy nie puszczaj ! tak bądź zawsze, przy mnie, gdy cie potrzebuje, bądź zawsze, gdy pomyśle, ze tęsknie, bądź zawsze, gdy chce sie do ciebie przytulić, bądź zawsze, gdy w rogu mojego oka pojawia sie łza, bądź zawsze, gdy chce sie wykrzyczeć, bądź zawsze, gdy chce po prostu pomilczeć .. po prostu bądź ! ♥

Chcę żyć z myślą, że nadejdzie ten dzień kiedy przyjdziesz i powiesz "kochanie wróciłem, nie potrafię bez ciebie żyć.

Bez Ciebie wszystko było dla mnie tak nieważne, naprawdę kocham Cię, naprawdę.

Oto jest miłość. Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem.

Tylko tyle zostało z ich miłości. Brak odwagi do szczerej rozmowy i szukanie swoich spojrzeń.

Straciłam do Ciebie zaufanie w takim stopniu, że teraz jak powiesz mi która godzina to się zastanawiam czy to prawda.


Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście.

Nareszcie dotykają mnie właściwe dłonie.

chce mieć Ciebie koło siebie , tutaj, teraz, WRACAJ !!!

wypij ostatniego kielona wódki, zamknij oczy i pomyśl że kiedyś i tobie się uda w miłości.

Przecież do perfekcji nauczyliśmy już siebie ranić .

jak sama się kiedyś zakochasz, zrozumiesz dlaczego wciąż mu wybaczam.

wokół tylko cisza i moje wątpliwości czy naprawdę już przywykłem do jebanej samotności.

Brakuję mi oddechu, gdy pomyślę, że Ciebie już nie ma.

liczy się wnętrze ludzi ,których zdecydowanie można nazwać najlepszymi❤

Choć często pod prąd to z podniesioną głową.

Dziś do ludzi podchodzę z dystansem, bo choć mordę ma brata, w środku może mieć łajzę.

Nie kilometry dzielą ludzi, lecz obojętność.

Wszystko się w życiu zmienia, jedyne co pozostaje bez zmian, to wspomnienia.

Jeśli ktoś mi powie że, wie co czuje, to chyba spadnę z krzesła i zacznę płakać ze śmiechu.

z niektórymi nie gadam, choć czasem bym chciała się porobiło, już nie dzielimy razem ławki choć kiedyś byliśmy, jak szlugi z jednej paczki.

Dzisiaj czuję się tak jakbym nigdy nie istniał i nic się nie stało, a Ty nigdy nie przyszłaś.

Jeszcze oszaleją wszystkie pizdy, gdy poznają mój urok osobisty.

Każda zmiana zaczyna się od środka Każda zmiana zaczyna się od nas Wszystko wraca, ale zmienia swój rozmiar Tak jak wylana łza, która zamieni się w wodospad.

moja dusza jest złem splamiona,a ten anioł mnie bierze w swoje ramiona z przyjaciółką mylona,o kurwa,to moja wóda sławiona ♥

różnica między nami jest niewielka.Niestety,nic porozumienia pękła.

wraz z nim odeszła cząstka mnie,bez której rozpadam się na miliony kawałków.

kupic tymbarka ,zapalić szluga,usiąść na trawię,spojrzeć w niebo,zmrużyć oko do słońca,lekko się uśmiechnąć i mieć wyjebane.

Chciałam tylko powiedzieć, że kocham Cię czy coś.

Mówisz jaki jestem, a nic nie wiesz o mnie. Nie wiesz o czym chce zapomnieć w jakiej jestem formie.


kiedy jestem zła na cały świat i wydaje mi się, że on też niczego nie zmieni. Właśnie w takich momentach zawsze jest przy mnie i jak zwykle udowadnia, że jest warty tego wszystkiego co dla mnie znaczy.

Moje łokcie nie są po to żeby przepychać się w tłumie. Są po to żeby się podnieść gdy upadam gdy nie rozumiem.

Jesteś każdą moją myślą..

Kiedyś podejdzie do Ciebie facet poda Ci ręke i powie "Dziękuje że kiedyś ją zostawiłeś, jestem z nią taki szczęśliwy" po czym podejdzie do mnie przytuli mnie mocno do siebie.

Do przeszłości się nie wraca. Można się jedynie ewentualnie do niej na chwilę odwrócić i pomachać jej na pożegnanie.

miłość nie musi być idealna, wystarczy, że jest prawdziwa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz