Głóówna :)

wtorek, 11 grudnia 2012

zamias smutać !

Chcieli być, ale nie są, jutro też nie będą, nigdy, już na pewno.

wyimaginowana miłość, postacie jak z bajki. szkoda, ze ona byłą dziwką, a on palił fajki.

Ludzie płaczą nie dlatego że, są słabi. Płaczą dlatego że, byli zbyt silni przez długi czas.

  Niestety często jest tak, że zakochujemy się w niewłaściwych osobach, które najpierw skradają nasze serce, a później nawet nie zagadają do nas na ulicy, jakbyśmy byli dla niech warci tyle co nic.. 

Nigdy nie narzekaj, że masz życiu pod górkę, jeżeli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt.

Jeżeli kochasz, znajdziesz czas nie mając ani jednej chwili..  

 

 Człowiek byłby o wiele szczęsliwszy gdyby mógły zapomnieć o pewnych osobach, cofnąć niektóre niewypowiedziane słowa, wymazać z pamięci niektóre wspomnienia i poznawać myśli osób z którymi musi przeprowadzić poważne rozmowy.

Z zasady to wariat jest największym słodziakiem.

Po wszystkim nauczysz się, że istnieje różnica między przytulaniem się, a zakochaniem, że pocałunki nie zawsze coś znaczą. Obietnice łatwo złamać, a "do widzenia" czasami po prostu znaczy "żegnaj". 

Dzisiaj denerwuje mnie wszystko .. zacząwszy od szkoły, a skończywszy na ludziach.

Prawdziwie kochasz, kiedy nie wiesz dlaczego.

Co należy zrobić po upadku ? To co robią dzieci: podnieść się  

 

 

 Żyj tak by każdy chciał by się z tobą napić .

Od kad mam ciebie mam wszystko. 

Chciałabym tak poprostu odlecieć. Zostawić wszystko za sobą, zamieszkać w chmurach, przyjaźnić się ze Słońcem, nocami rozmawiać z Księżycem. 

Przyzwyczaiłam się, że ludzie, na których zależy mi najbardziej, zwyczajnie odchodzą. Zostawiają mnie dla własnego szczęścia. Mają gdzieś moje życie i moje problemy. Nie obchodzi ich to, że dla nich byłam gotowa skoczyć w ogień, poświęcić wszystko, co mam. Jest to trochę przykre, trochę bardzo. 

 Niektórych problemów nie da się przeskoczyć trzeba po nich przejść bosymi stopami i nie zważać na to, że boli.

 W życiu każdego z nas jest ta jedna, jedyna osoba, którą poznajemy tylko po to, by mogła zniszczyć nam psychikę i spieprzyć życiorys.

 

 

 

 Nigdy nie dowiesz się jak bardzo starałam się uśmiechać, kiedy czułam jak w środku rozpadam się na kawałki.

Każdy z nas czasem potrzebuje odrobiny ciepła. 

 Od jutra będe twarda, ale dziś sobie jeszczę potęsknie.

Optymiści po prostu nie dopuszczają do siebie czarnych myśli. Oni je kolorują. Czym ? Mają magiczną kredkę jaką jest uśmiech.

Łzy nie zawsze są oznaką słabości Czasem oznaczają, że było się silnym zbyt długo. 

Bywają w życiu człowieka chwile, gdy nogi uginają się nagle, jaby były z waty i jedyne czego naprawdę się pragnie, to uciec nie oglądając się za siebie. 

 

 Nienawidzę, gdy ktoś wierzy w opinie innych na mój temat, nic o mnie wiedząc.

Moje życie moja zasada.  

Co mnie nie zabije zapewnie uczyni mnie oziębłą suką. No cóż. 

Czasem myślę, że za dużo myślę. 

Jak dobrze znasz to uczucie ? Patrzysz w lustro, łzy spływają w ciszy po Twoich policzkach, myśli " nie daje rady, nie wyrabiam, odpadam " A teraz zapomnij o tym uczuciu, naucz się żyć na nowo, otwieraj się na nowe wyzwania i uwierz, że będzie lepiej, że już teraz jest lepiej.. Wytrzyj łzy i uśmiechnij się, z każdym dniem na pewno będzie łatwiej.  

Wiem jak boli cisza w odpowiedzi na wołanie. 

 

 Nic na świecie nie zdarza się przez przypadek.

 Nie mów, że nie warto walczyć, kiedy nawet nie spróbowałeś lepiej mieć satysfakcje z pojęcia nawet małego kroku, nie żałować całe życie, że nic się nie zrobiło.

Nigdy nie pozwól, by strach przed działaniem wykluczył Cię z gry.

Czasem swoim charakterem niszczymy to co udało się zbudować sercem. 

Każdy koniec to nowy początek. 

Najbardziej boli świadomość, że już nigdy nie będzie jak dawniej . 

 

 

  Wiem, że rozstanie boli, ale świat na tym się nie kończy. Wstań, uspokój się i pokaż wszystkim jaka jesteś szczęśliwa.

Jeżeli kochasz dwie osoby naraz, wybierz tę drugą, bo gdybyś naprawdę kochał pierwszą nie zakochał byś się w drugiej.

A kiedy on zrozumiał, ona się już z niego wyleczyła.

Bądź silna ! Wytycz granice, a zaraz potem przytul go.

Kiedyś traktowałam ludzi dobrze teraz z wzajemnością. 

Dopóki mogę iść o wlasnych siłach pójde tam gdzie zechcę.

 

 Wystarczą tylko chęci, zacięcie i marzenia, a ogarnie cię siła i zaczniesz wszystko zmieniać.

Co możesz powiedzieć o miłości?- Nienawidzę suki.

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz