Głóówna :)

niedziela, 9 grudnia 2012

no kochaj mnie . ♥

Mówią, że jak kocha to wróci osobiście uważam, że jak kocha to nie odejdzie od ciebie.

Najczęściej próbujemy zapomnieć kogoś, kogo tak naprawde chcemy pamiętać.

Ludzie nie płaczą dlatego, że są słabi. Płaczą, bo byli silni zbyt długo.

W pewnym momencie swojego życia, zdajesz sobie sprawę kto jest naprawdę ważny, a kto nigdy nie był.

wystarczył jeden strzał,by tą miłość zabić,a w sercu wielka blizna pozostała.

 

Wmawiałam sobie wiele razy, że nie będę tęsknić już nigdy, aż tak bardzo. W życiu zawsze coś się kończy i coś się zaczyna. W naszym przypadku to koniec. Koniec wszystkiego co było między nami. Zakamarki mojej duszy wypełnia tęsknota. Wiem, że jestem silna. Wiem, że dam radę.

 

 Mądra kobieta doskonale wie, że lepsza jest samotność od bezsensownego związku. 

 Nie patrz w przeszłość,bo potkniesz się o teraźniejszość i spieprzysz przyszłość.

 Mam kłopoty ze sobą, nie jestem tą samą osobą.

Bo liczy się przyjaźń, tak twarda jak cement. Kocham Cię brat, słowa - najlepszy komplement.

Dziękuję ludziom, którzy weszli do mojego życia i uczynili je piękniejszym. Ale szczególnie chcę podziękować ludziom, którzy z niego wyszli i uczynili je jeszcze lepszym.

 

gdy nagle pojawia się Pezet - Spadam, tyle wspomnień w jednej sekundzie sie pojawia, te obrazy przeszłości i wszystko idzie się jebać, i załamka, i ryk.

 

 

Mefedron, koka, feta, tablety i skun, wpierdala to prawie każdy, popatrz na naćpany tłum.

 Z osobą, z którą kiedyś mogłaś przepisać całą noc, dzisiaj rozmowa wygląda tak : no, aha, nie, pa

Niewinność mężczyzny zwie się honorem, honor kobiety zwie się niewinnością.

 Właśnie pokazałaś, że nie jesteś godna zaufania.

 są takie dni kiedy mam ochotę rozjebać dosłownie wszystko

 Kiedy człowiek się zakochuje, jego życie nieodwracalnie się zmienia i choćby nie wiedzieć jak się próbowało, to uczucie nigdy nie zniknie.

 

 

 

Kiedyś, kiedyś to zrobię, a w moim liście pożegnalnym napisze tylko "nara, kurwa.", na nic więcej mnie nie stać, na nic więcej nie zasługujecie.

nie jest dobrze, i nie będzie dobrze już raczej. co z tego, kogo to obchodzi, że płaczę. co z tego, nie ma szczęścia, jest zamęt.

 Niestety mam tendencję do radzenia sobie z problemami w taki sposób, że w ogóle sobie z nimi nie radzę.

kazał mi zapomnieć. równie, dobrze mógł mi kazać skoczyć z dwudziestopiętrowego wieżowca. to byłoby stanowczo łatwiejsze do wykonania.

moja pierwsza fajka - tak doskonale ją pamiętam , zawsze mnie to brzydziło ale odkąd cię pokochałam uczucie dymu nikotynowego w moich płucach stało się jedynym ukojeniem od bólu , który rozpierdalał mi serce.

najebać się, zpizgać, zacpać, pociąć. byleby znieczuliło ból.

 

 

Tak często używamy słów "to moje życie", a pozwalamy by było ono zależne od jednej osoby. Prawie zawsze nieodpowiedniej.

Wróg naszego wroga jest naszym przyjacielem.

to wlasnie Ty zmieniles mnie na dziewczynke z uczuciami , ktora płacze gdy ja ktos zrani bo nie moze sie pogodzic z problemami jakie ma.

ja nie chce już tesknić za czymś czego nie ma, muszę zaciskać pięści bo to wszystko się zmienia.

Chodzi o to, że nie lubię jak jakiś frajer się mną bawi, więc nie dziw się dlaczego dostałeś po ryju.

Nie masz nawet tyle odwagi, żeby twarzą w twarz porozmawiać o tym co się stało, takie to cholernie dojrzałe.

 

pozwól mi wierzyć, że to tylko sen z którego obudzimy się razem, trzymając się za rękę, dziękując Bogu, że mamy siebie, i sobie za to, że nie zostaliśmy pokonani przez czas.

 pierdol system, lecz rób to stylowo.

 i mam serio wyjebane czy masz wobec mnie obiekcje.

Ręki Ci nie podam, ale w oczy powiem wszystko.

tu kilku ludziom nie podam już dłoni, niech sobie idą, idą się pierdolić.

 tu prócz garstki przyjaciół same fałszywe pyski, które będą z tobą, jeśli będą z tego zyski.

 

 

obgadujesz mnie za plecami? usiądź i poczekaj, aż zacznie mnie to interesować.

Jeśli mówisz o mnie źle, to pewny bądź, że Cię pierdolę!

 I nie mów mi, co jest słuszne. Wystarczająco długo nad tym myślę, zanim usnę.

 klnę, bo chcę. płaczę, bo nie wytrzymuję.

okazujemy siłę, by nikt nie widział naszej słabości.

wsadźcie ryje w swoje sprawy, zamiast mieszać sie do cudzych.



 

 

monotonność rozpierdala człowieka, cholernie.

 świat jest okrutny. niestety, nie mam na to rady.

 uwielbiam te kurwiska, które wiedzą o mnie więcej niż ja sama.

 najebałam się to najebałam, po chuj drążycie temat?

 co się dzieje z ludźmi? niektórym odjebało. Po trupach na sam szczyt i kurwa, idą na całość.

pierdolić głupoty za plecami każdy umie, ale żeby mijając się na ulicy, spojrzeć w oczy to już w chuj ciężko.

 

zawiść, zazdrość, zamiast starać się mieć więcej, tylko myślisz żeby inni mieli mniej... Ej, śmiej się, śmiej, zobaczysz jednak, twój śmiech urwie się jak hejnał.

Ja już po prostu nie mam siły, aby udawać, że wszystko jest dobrze.

 

jesteś tak samo zakłamany, jak twoje życie.

nienawidzę osób, którzy psują mi kontakt z osobami na których mi zależy.

 nie szanuję dziewczyn, które przypierdalają się do zajętych chłopaków.

 brawo dla wszystkich dziwek, które lubią wpierdalać się w czyjeś życie. wypijmy za was szmaty!

Wolę mieć wszystkie wady wypisane na twarzy niż codziennie nakładać tysiące z fałszu makijaży.

Ćpasz po cichu nadzieję.

dziewczyno, fałszem Ci z ryja jebie.

Nie rezygnuje się z ludzi, których się kocha.

Świat jest głuchy na twoje łzy i łkanie.

 Wole być szczera i bezczelna, niż miła i zakłamana.

 

 

Sorki ze nie dodawałam, ale ogółem dużo nauki ;/ -.-
dobranoc ; *

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz