Głóówna :)

piątek, 14 grudnia 2012

Big Girls Don't Cry. ♥

Poddajemy się, ale to nie znaczy, że nam nie zależy.

Nie szukaj ideału. Znajdź kogoś, kto będzie starał się być nim dla Ciebie.

Pamiętasz nasze pierwsze spotkanie ? To teraz spójrz mi w oczy i powiedz, dlaczego nie jest tak jak dawniej ?

Boimy się kochać. Boimy się momętu, gdy zacznie nam zależeć, gdy jedno słowo, jeden momęt, jeden gest będzie mógł nas zniszczyć.

Jeżeli kobieta naprawdę czegoś chce to nie ma takiej siły, która mogłaby jej w tym przeszkodzić.

Nawet największe mięśnie nie udźwigną Cię w chwili słabości, zrobi to tylko kobieta u twojego boku.



Miłość to spędzanie życia z kimś kogo czasem chcesz udusić, ale nie robisz tego, bo za bardzo by ci go brakowalo.

Nie można tęsknić za czymś, czegoś się nigdy w życiu nie miało.. bo to nie tęsknota tylko pragnienie.

Najpiękniejsi są Ci ludzie, którzy codziennie mają siłę walczyć o swoje pasję.

Znalezienie miłości nie jest sztuką, sztuką jest utrzymanie miłości z jedną osobą do końca życia.

Każdy ma ciężko i każdy ma problemy. Tylko, że jedni sobie z nimi radzą, a drudzy nie.

Nie ważne jak silna jest kobieta, ona wciąż będzie czekać na człowieka silniejszego niż ona sama.


Jak tak patrzę na wszystkie panienki to mam ochotę otworzyć sklep z mózgami.

Pozory mylą, a ludzie kurwa zawodzą.

Nie jestem pesymistą, po prosty nie umiem cieszyć się z życia będąc sam...

któregoś dnia podejmiesz decyzje , pójść na łatwiznę , czy pokazać charyzmę .

Docenisz jak stracisz, prawda.

bo dla mnie liczyło się, jak zacząć, a nie jak skończyć . może dlatego, że wielu rzeczy nie kończyłam . przerywałam znajomości, urywałam rozmowy . nie mówiłam nawet "żegnaj" . po prostu znikałam, co wcale nie znaczy, że było mnie coraz mniej .

miły, ale niegrzeczny . ładny, ale nie piękny . opiekuńczy, ale nie pantoflarz . zabawny, ale nie żałosny . słodki, ale nie zakochany w sobie . bezpośredni, ale nie chamski . wysportowany, ale nie napakowany . wyjątkowy, ale nie przereklamowany . dobry, ale nie idealny .

po prostu jestem zmęczona płakaniem w rękaw bluzy w naszym miejscu, kiedy ty w tym czasie robisz sobie jaja z kolegami zarywając do jakiejś laski . zmieńmy coś . albo najlepiej, zamieńmy .

Proszę byś przed snem spojrzał w niebo i pomyślał o mnie, że jestem, żyję i zasypiam pod tym samym niebem, co Ty. Skoro nie mogę być przy Tobie to przynajmniej możemy dzielić te chwile i a nuż uda nam się sprawić, by nasza miłość trwała wiecznie.

nie potrafię już wybaczyć, kiedy tak bardzo ranisz.

nigdy nie jest za późno na przeprosiny. czasem jest tylko zbyt późno, żeby wybaczyć.

mimo wielu kłótni i nieporozumień, chciałam podziękować, że byłaś, gdy tego potrzebowałam. 

 

 

jeśli nieśmiałość zabija uczucia, to noszę w sobie seryjnego mordercę.

tylko wtedy dam sobie radę, kiedy Ty będziesz ze mną.

najbardziej lubię te sny z Nim w roli głównej, żadne inne się nie liczą.

nawet nie jesteś w stanie wyobrazić sobie jak moje serce kocha Twoją osobę.

kolejny raz słowa własnej matki zabolały, kiedy mówiła jaka to ja nie jestem. przepraszam, że nie jestem idealna.

mija kolejna minuta, kolejna godzina, kolejny dzień. a ja nadal nie rozumiem tego, że was już nie ma.

 

 

najbardziej boli mnie to, że pozwoliliście mi odejść. nie zrobiliście nic by mnie zatrzymać.

chciałabym, żeby to właśnie Oni zapytali się jak się czuję.

znów serce pęka na małe kawałki. znów straciłam kolejną osobę w swoim życiu.

zbyt wiele osób odeszło z mojego życia. chciałabym to wszystko naprawić.

najwspanialsze jest to, ze akceptujesz we mnie wszystko. nawet największą wadę.

cześć to znów ja. możesz zawsze wrócić, gdy znów będzie Ci mnie brakować, gdy znów za mną zatęsknisz. nadal na Ciebie czekam.

 

Płaczę i pewnie będę płakać do rana.. Siedząc i co jakiś czas zatapiając drżące usta w szklance wypełnionej bo brzegi wódką. A potem zasnę.. kolejny raz zasnę nie pamiętając co tak naprawdę mnie bolało.

Nie wiem czy umiem mówić tu o uczuciach, na pewno rozumiem jak łatwo można upaść. Nie wiem czy słuchasz jak mocno bije serce, kiedy proste słowa stają się najtrudniejsze.

mamy siebie. tym, żyję.. to mnie tu trzyma. każe codziennie walczyć o życie. o chęć istnienia choć sił zabrakło już na starcie.

Tam gdzie jest miłość, czasami pojawia się cierpienie. Ale to nie dlatego by zakochani czuli się nie szczęśliwi, to dlatego by to co najgorsze sprawdziło wytrzymałość miłości.

Mamy siebie, we dwoje, nie straszny żaden problem. Mamy siebie, a kurwa, cała reszta to drobne.

Jebać bzdury, tłumaczyć się przed nikim nie muszę. Idę przez życie ze środkowym palcem uniesionym w górze.

nie mam juz Ciebie, największa strata. nienawidzę za to siebie, życia i całego świata.

Z dnia na dzień cofasz się ode mnie o krok . W końcu staniesz na zakręcie za którym już znikniesz na zawsze.

Ja nie prowokuję kochanie . Ja pokazuje innym mężczyznom z jaką cudowną jesteś kobietą . I choćby się nie wiem jak starali to ty byłbyś dalej dla mnie jeden jedyny na świeci.

Jeżeli nawet będziemy osobno to ja i tak będę z Tobą .

Zostawiłeś po sobie pełno słów które dały do myślenia , wiele sprzecznych emocji , górę swoich ubrań i jedno złamane serce.

chcę z tobą przeżyć każdą minutę jakby nie miało być następnej , chcę cię całować tak namiętnie jakby to był nasz ostatni pocałunek , chcę chce przytulać tak czule jakbyśmy mieli nigdy się wiecej nie spotkać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz