Głóówna :)

środa, 19 grudnia 2012

Spadają w ogień.

Obgadujesz mnie za plecami ? Usiądź i poczekaj aż zacznie mnie to interesować.

Dear Santa. I just want to be happy.

Każdy z nas kiedyś tęsknił za czymś czego nie miał, ufał chociaż nie powinien, kochał chociaż to bolało..

Bo żyć godnie to nie znaczy nie upadać. Każdy robi błędy, ważne jak będziesz wstawać.


Mimo wszystko warto wierzyć, że to co najpiękniejsze dopiero przed nami.

Nie trzeba być idealnym, ale idealnie do niego pasować.



Uwielbiam ludzi którzy sprawiają, że się uśmiecham, chociaż wcale nie mam na to ochoty..


W życiu masz zawsze dwa wyjścia albo walczysz o swoje, albo biernie przyglądasz się temu, jak przestaje być twoje.


To nie sztuka isc przez życie, kiedy radość zawsze tryska, ale iść z pogodną miną, kiedy ból za serce ściska.

Nie pozwól, by twoje życie straciło sens przez osobę, która po prostu nie była Ciebie warta. 


Twoja opinia mało mnie interesuje znam swoją wartość i tym się kieruje. 

Wiesz po co są problemy ? Po to żeby zdać sobie sprawe na czym nam tak naprawdę zależy. 


Myśl sercem, a nie rozumem. To właśnie serce powinno Cię prowadzić, a nie plotki które słyszysz..

Gdy Ci bardzo na czymś zależy to zazwyczaj wszystko jest przeciwko tobie .. 

Za niektórych ludzi jesteśmy w stanie oddać życie bo wiemy, że nasze życie bez nich i tak by nie miało sensu. 

Bo czasem potrzebujemy przerwy aby zrozumieć i docenić co jest dla nas ważne i jak wiele możemy stracić. 

Zbyt wiele tracimy myśląc o tym co powiedzą inni. 

Jeśli naprawdę Ci na kimś zależy, pozostawisz mu swobodę działania, choćby to działanie było nie po twojej myśli. Jeśli naprawdę kogoś kochasz, pozwolisz by złamał Ci serce. I kolejny raz.



 Pytasz jakie blizny najdłużej się goją ? Te po szczęściu.

Nigdy nie jest za późno by zmieniać swoje życie. 

Czasem potrzebujemy po prostu by ktoś był obok.

Przestań w końcu zadowalać innych i zacznij robić to, co chcesz robić. Nie myśl o tym, że jest już za późno. Masz tylko jedno życie. Jak nie teraz to, kurwa kiedy ? 

Żyj na swój sposób, nie według instrukcji innych.. 

Kłopot w tym, że kiedy człowiekowi za bardzo zależy, to wszystko czuje dwa razy mocniej..



 Chcesz odpuścić, ale jednak coś ci nie pozwala.

Za mało o mnie wiesz, za dużo o mnie mówisz.

Wszystko co dobre kiedyś się kończy. 


Zanim mnie ocenisz upewnij się sam, że jesteś idealny.

Mam podły charakter ale serce dobre.

Bo czasami, staramy się unikać kogoś nie dlatego, że się go nie lubi, ale dlatego że za bardzo nam na nim zależy i nie możemy być z tym kimś. 



 Uśmiechnij się i mimo wszystko nie pozwól nikomu zrujnować Ci życia.

Życie jest jedno, więc weź się w garść. Doceń to co masz .

Odnoszę dziwne wrażenie, że od jakiegoś czasu czekam na coś, co się nigdy nie wydarzy.

Marzę o czymś nieprawdopodobnym ma swoją nazwę nazywam to nadzieją.. 

Znasz to uczucie kiedy spełnia się twoje największe marzenie? Ja też nie.

Znowu zaciskam pięści, głęboki oddech i do przodu ! 


 
 Nagle zdajesz sobie sprawę z tego, że to już koniec. Nie ma drogi powrotnej. Zaczynasz rozumieć że nic nie dzieje się dwa razy. Już nigdy nie poczujesz się tak samo. Nigdy nie wzniesiesz się Trzy metry nad niebo.

Nie myśl o przeszłości ogarnij rzeczywistość. 

Kiedy masz wsparcie, żadna porażka nie jest w stanie ściągnąć Cię na dno.

Masz setki powodów do smutku ? Pamiętaj też, że masz tysiące powodów do radości.

Od pewnego czasu  mój świat utożsamiałam z jedną osobą.

Wiele związków rozpadło się, ponieważ ludzie nie potrafili wyrazić uczuć, nie pozwolili mówić sercu. Jeśli masz komuś coś do powiedzenia, nie krępuj się i powiedz to. Nie zwlekaj, bo może być za późno. 



Gdy nie ma innego wyjścia w końcu zaczynasz dawać radę.

Słowa pijanych to myśli trzeźwych.


Jedna z największych porażek ? Zawieść się na kimś, komu ufało się bardziej niż sobie samemu.. 

Nie wiem czego chciałabym bardziej. Żeby skończyło się inaczej, czy żeby w ogóle się nie zaczynało... 

Podobno od przyjaźni się zaczyna.. 

Dziś żałuje. Mogłam walczyć i uparcie postawić na swoim, a ja tak po prostu nie doceniłam siebie.

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz