Głóówna :)

czwartek, 13 grudnia 2012

Ojeej.

 Hmm, lajkowaać stronke na fb !
http://www.facebook.com/pages/Tu-cie-ma-tu-cie-mam-Opisy/179938625479166?ref=hl

 

Czwarta nad ranem , twarz mokra od łez.

pierdolmy to wszystko , życie nie istnieje.

Nie wystarczy momencik, czy odrobina dobrych chęci, Chcieć to móc, więc mogę, bo to mnie nęci.

 Nie ma już Ciebie, nie ma nas.

I w sumie możesz powiedzieć, że źle robię, ale wolę przejechać się na sobie, niż na Tobie.

 Nie powiedziałeś tego w ryj to nie powiedziałeś nic.

 

 

wolę się przyjaźnić i mieć cię przy sobie niż powiedzieć dwa słowa za dużo i nie mieć cię już nigdy.

 Są chwile, gdy samotnie spadam w dół, to są dni, kiedy nie mam sił, świat pęka w pół.

i się nie odpierdolę , bo się martwię ... 

To te typ miłości, kiedy wiesz, że ON nie kocha.

wiesz, jak ciężko iść do przodu przed oczami mając wczoraj?

imię, głos, styl ubierania, brak odwagi. różnił Go tylko sposób bycia i kochania. tylko to filmową postać różniło od Ciebie.

 

Ile znaczy słowo 'wybacz' przy tym co zrobiłem z nami.

 

I czując Cię obok, opowiem o wszystkim, jak często się boję i czuję się nikim. 

 nie mam ochoty na życie, nie mam już sił by oddychać.

 To, że jestem sama nie znaczy, że nikt się mną nie interesuje

 Nie odkładaj mnie na potem, bo potem mnie już nie będzie

 Jedyne czego musisz się dziś nauczyć, że jest pełno skrótów ale nie ma dróg na skróty.

 

 

 

Tak to nie wyszło, nie ja w twoich oczach, spala mi się jakoś most od dzisiaj do wczoraj.

 Tak bezpiecznie odejść stąd w świat iluzji, w permanentny sen by już się nie obudzić.

 Zdaję sobie sprawę z tego, że to co było między nami było złożone bardziej niż origami.

 Mam dosyć tej jazdy, bo to jest chore a między nami chemia jest jak między ogniem i wodorem.

A gdybym miała miliardową pewność, że tego pieprzonego jutra nie będzie - już byś wiedział, wszystko.

I tak po prostu z dnia na dzień, przestaliśmy dla siebie istnieć.

 

 

Twój każdy dotyk przyprawia mnie o dreszcze, mój każdy dotyk sprawia że mówisz jeszcze.

kolejny joint - dedykuje go tobie, kolejne piwo piję za twoje zdrowie.

Jak jaramy to tonami, jak pijemy to do dna!

potrzebuję uczucia, ale w sumie mogą być browary.

bycie niczyją, nie motywuje do codziennego wstawania z łóżka .

A kiedy za mną zatęsknisz pamiętaj, że pozwoliłeś mi odejść.

 

 

 

jest tak samo, może tylko trochę smutno i nie mówisz dobranoc i nie mogę przez to usnąć.

To takie przykre nie móc żyć bez kogoś, kto może żyć bez nas. Potrzebować kogoś, kto nie potrzebuje nas.

i nie będzie żadnej miłości,zauroczeń będzie tylko czysta wódka .

Mgła już opadła, wszyscy zawiedli Rozczarowanie to chleb powszedni Nie są możliwe już happy end'y.

czasami nadchodzą wieczory, gdy wszyscy inni są szczęśliwi, a Ty słuchając smutnej piosenki szukasz sensu życia.

i nigdy nie myśl sobie ze jesteś nikim bedąc sam !

 

 

 

Człowiek miewa w życiu takie chwile, że lubi otaczać się przedmiotami, które przypominają smutek.

 pokaz mi, ze jestes z nia szczesliwy, to powiem ci, ze ze mna bylo cos nie tak.

po tym wszystkim co przeszłam pewnie myślisz że będę tobą gardzić ale wkońcu chcę tobie podziękować bo to uczyniło mnie o wiele silniejsza.

o dziwo czas, ktory goi rany pokazal, ze w zyciu mozna kochac wiecej niz jedna osobę.

to tylko facet, nie złota rybka.

zmieniłeś się, tak gwałtownie.

 

 

facet powinien miec chuja, a nie nim być.

zacznijmy od tego, że nic o mnie nie wiesz.

jest taki dzień, ze po prostu w pewnym momencie musisz się po prostu rozpłakać.

drań, największy jakiego znam.

naprawdę nie potrzebuje twojego 'kc' w wiadomości. wyjebane mam, czy kochasz cebulę, czy wolisz ogórki.

jestem twoja klatwa i przeklenstwem, niedokonczoną przyjemnoscią.









 

 




 


 




 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz