Głóówna :)

niedziela, 23 grudnia 2012

Posłuchaj mnie ! ♥

Okres żałoby po mężczyźnie nie powinien trwać dłużej niż jeden dzień i pół litra wódki.

Nie jestem już smutna po prostu jestem tym wszystkim zmęczona.

 To, że człowiek się uśmiecha nie znaczy, że jest szczęśliwy.

Zaryzykuj. Nie ryzykować jest bezpiecznie, ale wtedy nigdy nie sięgniemy gwiazd, nie uczymy się, nie poznajemy, nie dostrzegamy, nie przemieniamy. Nic. Im większe ryzyko tym większe szczęscie. 

 Nie przejmuj się jeśli usłyszysz nieprawdziwe plotki, bo plotki wymyślają ludzie których zżera zazdrość. 

Mając miękkie serce musisz mieć zajebiście twardy tyłek.



 Masz prawo do płaczu, ale potem wstań i walcz o następny dzień.

 - Co robisz ?
- Największy błąd w swoim życiu. Odpisuje Ci.


Nigdy nie walcz o przyjaźń 
O prawdziwą - nie musisz
O fałszywą - nie warto..


 We wszystkim mam bałagan, zaczęło się od pokoju, przeniosło na życie.

Uzależniamy się od pewnych osób szybciej niż nam się to wydaje. 

To uczucie, gdy dzielisz się ze swoją bliską osobą swoim szczęściem i wiesz, że ją też to cieszy. 




  I tu nie chodzi o to, że się gniewam - nie gniewam się. Ja po prostu czuję się oszukana, jak dziecko, któremu odebrali lizaka, a potem go pokazali i powiedzieli, że już nigdy nie będzie go mieć. 

  Trudno czekać na coś co wiesz, że może nigdy nie nastąpić, ale jeszcze trudniej zrezygnować, gdy wiesz, że to wszystko czego pragniesz. 

Dziś znów sztucznie zmieniam wielkość źrenic . Bo nie chcę patrzeć na świat, którego nie potrafię zmienić. 

Kiedyś się do Ciebie uśmiechnę, przytulę i powiem : " Warto było " .. 

Nie stracę nadziei. Będę walczyć do końca. 

Lubie sobie komplikować życie. Takie moje hobby.


Ty twierdzisz, że marnuje sobie życie imprezując, pijąc i nie przesypiając nocy. Ja spokojnie mogę wybronić się przed tym jedym argumentem - młodość mam jedną !

Musi być ciężko, żeby mogło być dobrze. 

Nie uda Ci się zapomnieć jeśli co chwile wspominasz.

Żyj dla siebie nie dla Innych.

Nigdy nie wmawiaj sobie że nie dasz rady, bo wiara w siebie to już połowa sukcesu.

Naucz się mieć w dupie to co myślą o tobie inni.


Żyj tym co jest a nie tym co było .

Przecież uczucia nie są czymś, co się zapala i gasi jak światło.. 

Powiedz sobie ,, Potrafię " i idź do przodu spełnić marzenia. 

Najgorzej jest zawieść się  na ludziach, w których widziało się tak dużo i broniło z całego serca tak mocno. 


jeśli się kogoś kocha to jest się z nim ZAWSZE, a nie tylko wtedy kiedy jest DOBRZE.

Nie pozwól zeby kto kolwie mówił, że jesteś nikim.



Człowiek chociaż nic nie zgubił to musi szukać w życiu ; szczęścia, miłości i właściwej drogi.

Kocham się śmiać, lecz też bardzo często płaczę. Wciąż uciekam od przeszłości, ale czasami pragnę cofnąć czas. Nie wierzę w cuda, ale gdy spada gwiazda - myślę życzenie. Może i jestem pełna sprzeczności, ale przynajmniej nie udaje kogoś kim nigdy nie będę .

 Walcz dotąd, aż osiągniesz to czego pragniesz. 

Jeśli powiem ci, że Cię kocham. Odpowiesz mi " ja ciebie też " ? 

Gdybyś wiedział ile razy analizuje każde twoje słowo, każdy twój gest bardziej byś uważał na to co robisz.

Za dużo sobie wyobrażam i przez to przewraca mi się w głowie.

 

 Jedyne czego pragnę to być kochaną, nic więcej mi do szczęścia nie trzeba.

Nigdy nie zrezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu.

Wierzyłam mu we wszystko. W każde słowo nawet jeśli wiedziałam, że  kłamał. Ale nie mogłam uwierzyć, gdy mówił, że odchodzi... 

Człowiek nie boi się kolejnych prób, lecz boi się cierpieć z tego samego powodu. 

Miłość jest jak alkohol im jej więcej, tym bardziej odurza.

 O miłości wiem tyle, że ciężko ją znaleźć. Jak się już ją ma, to trudno zatrzymać przy sobie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz