Głóówna :)

czwartek, 27 grudnia 2012

This is why im hot.. ♥

Mam dosyć tej pieprzonej codzienności smutku na twarzy, za oknem szarości swoich słabości, bezsennych Nocy życia ze świadomością co jeszcze mnie zaskoczy.

Złe wspomnienia ? Nie chce ich więcej przeżyć zbyt wiele bólu, uwierz wspomnienia potrafią kaleczyć rany sprawiają że nie chcesz więcej w nic uwierzyć starania są cenne lecz ja nie potrafię ich docenić.

Mam dosyć tych rad, nie pouczaj mnie jak żyć pośród jest tyle ludzi, chcesz możesz nauczać ich jestem panem swego losu, więc na swój sposób żyje nikt nie będzie mówił jak wyglądać ma moje życie .

gdyby kochał każdy centymetr mojego ciała, każdy milimetr duszy, każde uderzenie serca, nie odszedłby.

umarły plany, wszystko to co było piękne, umarła miłość w jednej chwili. niepojęte.


U mnie dobrze, we mnie źle .

"Myślałem, że sobie ufamy i mówimy sobie wszystko" - odwracam głowę, by nie widział łez w moich oczach. Po raz kolejny przekonałam się, że słowa mogą tak kurewsko zaboleć, zwłaszcza jego słowa.

Mówię mu rzeczy, które czasami ukrywam przed samą sobą. To musi być miłość.

Nie wiem co myślisz Ty, mi jest żal tych zmarnowanych dni.

Potrzebuję Jego troski, obecności, wsparcia, inspiracji. Po prostu Go obok siebie.

naprawdę myślałam, że jest coś co nie pozwoli nam umrzeć .


zgadnij gdzie mam ciebie i twoje zdanie o mnie, bejbe

Tak wielu chciało żebym upadł ale jestem tutaj, niech ciągną fiuta, ja jak Sobota wjeżdżam z buta.

dotknij skroń,zobacz,jak pulsuje serce.

Wiesz, że to co było nie wróci, ale czasem masz nadzieję.

pomyślał 'to bez znaczenia', kiedy jej serce przyjmowało kolejną dawkę bólu .

Powiedz tylko słowo a znów będę blisko.

szkoda, że nie wiesz jak za Tobą tęsknię.

na twarzy uśmiech, w oczach rozjebka

zbyt wiele emocji, którymi dławię się wieczorami .

skurwysyny mają w oczach strach.


Bo to co poczułam ja , nie poczuje żadna inna , wiem o tym bo był dla mnie całym światem.
Jak Ci się układa? mam nadzieje, że jest git i w przeciwieństwie do mnie jakoś kurwa w nocy śpisz. Boje się spytać, ale masz może kogoś? Patrzysz na niego jak na mnie kiedy byliśmy ze sobą? Podziękuj jej, ze jest jednym telefonem w nocy, tak jak dziękowałeś mi kurwa setki razy w oczy, Przypomne Ci, ze to nie było tak dawno w sumie, to nie jest takie proste zapominać o ludziach
.

iść swoją drogą,szanować swoich bliskich i być szczerym wobec siebie - to przede wszystkim.

Zapadła cisza, Cisza bez granic, tego co przeżyłem nie zamieniłbym na nic, Uśmiech zaginął gdzieś zalany łzami, nieszczęście krąży wciąż pomiędzy nami.

czuje się jak jebany ćpun na głodzie. pustka w sercu nadal do końca nie wypełniona. I chaos.

miliony kłótni i tysiące sporów, to cena wspólnego bycia.

I nie pozwól aby odległość zniszczyła to co was dzieli. Bo uczucia to nie kilometry.

nie wiem,już chyba skonam,nie wiem kurwa,mam doła.

 

 


Giń w moich myślach i giń kurwa we śnie.

Nie wiem, czy jest gdzieś limit cierpień przypadających na jednego człowieka. Podobno dostajemy ich tyle, ile jesteśmy w stanie udźwignąć.

Na tym świecie nie ma nic trudniejszego od miłości.

Drugiego człowieka kocha się takim jaki jest, albo nie kocha się wcale.

zboczone rozmowy i nagle twój humor jest idealny.

nie pojmiesz jak wiele znaczy ktoś, kogo się nie może zatrzymać na zawsze.

 

 

Ogólnie jest zajebiście , tylko w szczegółach tkwi beznadzieja.

Ciekawe co odpowiada kumplom, gdy o mnie pytają

Ciekawe co by było, gdybym Cię wtedy nie poznała.

Czasem ciężko dostrzec ludzi samotnych - niektórzy perfekcyjnie potrafią udawać szczęśliwych.

zagłębiam się w szczegóły. to w nich tkwi największa magia.

Myślisz, że sobie radzisz i nagle ktoś napierdala Ci przeszłością po plecach.



Za bardzo bolało ostatnim razem, aby zaryzykować ponownie.

Mam nadzieję, że kiedyś będę tak szczęśliwa jak dziś udaję.

Był jednym z najważniejszych osób, jaką los mógł mi podarować.

Myślę, że lepiej wychodzę na byciu samotną.

już nie jesteś i nigdy nie będziesz tym, kim byłeś dla mnie kiedyś.

Kilometry chociaż psują dużo, nie są argumentem do zakończenia znajomości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz