Głóówna :)

wtorek, 4 grudnia 2012

Va Va voom. ♥

krew mi się ścina jak u Ciebie widzę łzy, pójdę za Tobą nawet w najgorszy syf, z zazdrości stwierdzą, że to zły wpływ, dbają tylko o siebie i swój tlenu łyk.

Byłam obok, Ty wybrałeś inną przyszłość..


Ile dni, miesięcy, lat można czekać aż zrozumiesz? Nie mam chyba aż tyle czasu.

Ponownie mnie przeprasza i przytula, a nie wie o tym, że ja jestem coraz słabsza i kruszę się pod ciężarem kłótni.
 

Miłość nie musi być idealna. Wystarczy, że jest prawdziwa

każdego dnia wbijasz mi tysiące noży w to naiwnie zakochane serce, pomimo tego, pomimo wszystkiego złego, ono pragnie tego więcej.

Czekałam na ciebie. Wciąż jeszcze miałam nadzieję, że nauczysz się kochać.



 

Najgorsze jest to kiedy patrzę jak ktoś odbiera mi wszystko co mam , nie mogąc nic z tym zrobić .


















wkurwiasz mnie ale dzięki że jesteś morsie.














 

 

 

Spotkam jeszcze wielu chłopaków ale nie wiem czy któryś z nich dorówna Tobie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja dzisiaj nie czuje nic, a Ciebie to przeraża.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czujesz jaki ból potrafi sprawić miłość,złamane serce boli bardziej niż złamana kość

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A jednak lepiej być samotną, niż niemile widzianą.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stoję twardo, bo ten rok kosztował mnie słono.

 


Nieważne ile dni jest w Twoim życiu. Ważne, ile życia jest w Twoich dniach.

Czasem zapominamy o tym co jest dla nas naprawdę ważne.

To było pewne od początku, że nie przetrwamy. To Ty sobie wmawiałeś, że my się kochamy.

I nawet najgłupsze rzeczy, kiedy jesteś zakochany, zapamiętujesz jak coś najpiękniejszego. Bo ich prostoty nie da się porównać z niczym innym.

co noc nie mogę zasnąć. przekręcam się z boku na bok. poduszkę odwracam na drugą stronę, ale to nic nie pomaga. bo potrzebny jesteś ty.

Boleśnie uderzyła we mnie rzeczywistość prawie zrzucając z krzesła. Nie przyjdziesz, nie zadzwonisz, nie napiszesz.

 

Kiedy nie masz nic , nie masz nic do stracenia .

szansa na wiernego ziomka to jak szczęśliwa szóstka w jebanego totlotka.

Nie czuję nic , oprócz smutku .

Widocznie nie wszyscy zasługują na odrobinę szczęścia..

drugiego człowieka kocha się takim jakim jest, albo nie kocha się wcale.

Nie czuje żadnej presji pomimo miliona spojrzeń A chuje bez konsekwencji mogą marzyć, by tu dotrzeć.


Dziś piję za Ciebie: za twoją obojętność, ból zadawany każdego dnia, ten cholernie uwodzicielski uśmiech i nic nie znaczące spojrzenia. Twoje zdrowie.

na drugim plan schodzi to jak, z czym na sumieniu, czy z jointem czy szlugiem między palcami, z jaką przeszłością - po prostu masz być. masz być tutaj, bo ja jestem.

Przepraszam, że nie było mnie, wiesz bo to życie mnie rzuciło gdzieś.

luzuj ziomek, każdy ma kilka ran nie do zszycia. każdy ma coś co go rozpierdala od środka na samo wspomnienie.

Rise and fall, breath in slow.

Nasz koniec nigdy tak nie bolał.

 

 

 

 

Może właśnie na tym to polega ? Na ciągłym wahaniu się i niepewności. Może muszę się codziennie zastanawiać czy tego chce.

Gdy­by dało się sfil­mo­wać ból po ut­ra­cie oso­by którą sie kochało pow­stałby naj­gor­szy hor­ror w his­to­rii ludzkości.

Nie znam ich, ale granice szybko kruszę, kiedy ich oczy mówią mi to o czym milczą dusze.

Wielu woli się zalać, bo świat jest zbyt straszny W poszukiwaniu szczęścia wyruszają na dno flaszki.

popełniłam w życiu wiele błędów, ale nigdy nie powiedziałam komuś że go kocham, nie wierząc w to.

popełniłam w życiu wiele błędów, ale nigdy nie powiedziałam komuś że go kocham, nie wierząc w to.

 

 

 

Pamiętam każdy dotyk, subtelny gest, nawet nie wiesz jak mi ciężko bez Ciebie jest.

bo lepiej pokazać wszystkim, że cała ta sytuacja mnie bawi, niż totalnie rozpierdala.

Jak się chciałaś popisać, to trzeba było sobie kurwa mazaki kupić.

Mam pistolet dwa naboje i nas dwoje.

I wtedy powiem Ci jak bardzo Cię chcę i wszystkie moje tajemnice.

Mu­sisz nau­czyć się trochę mo­jej fi­lozo­fii: myśl o przeszłości tyl­ko wte­dy, kiedy może ci ona spra­wić przyjemność.

 

 

 

bywa, że nawet już nie ma się siły żeby się znowu zakochać.

Moją historie znasz doskonale, wiesz kim jestem, Nie raz z Tobą rozmawiałam.

Czujesz jaki ból potrafi sprawić miłość,złamane serce boli bardziej niż złamana kość.

bywa, że nawet już nie ma się siły żeby się znowu zakochać.

A gdy Go przytuliła, poczułam się tak jakbym właśnie tuliła świat, Fakt faktem mój osobisty świat.

dlaczego jest tak, że każdemu pomagam, a sobie nie potrafie?

Przypominam sobie, jak lubiłam się Ciebie domyślać, ta iskra chyba znikła, magia prysła.

Wiedziałam, że się mną bawisz, jednak tak trudno było sobie Ciebie odmówić.

'na zawsze' - powiedzieli oboje, całując się bezwstydnie na środku chodnika.

 Mogła mieć każdego tylko nie ciebie.

 

O miłości możesz zapomnieć, lecz tęsknota będzie silniejsza. Dopadnie Twoje serce szybciej niż się tego spodziewasz.

 

A dotyk Twoich dłoni jest tym, co kocham najbardziej.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz