Głóówna :)

czwartek, 3 stycznia 2013

Zanim powiesz. ♥

To jest ważne. Tu nie chodzi, żeby wszyscy mnie uwielbiali, tylko to, że ludzi, których ja kocham także mnie kochali.

Bo każdy z nas ma takie marzenie, o którym nigdy nikomu nie powie.

W życiu nie chodzi o to, by przeczekać burzę, a o to, by nauczyć się tańczyć w deszczu.



Jeśli poniosłeś porażkę, uśmiechnij się następnego dnia, niech wszyscy zobaczą, że jesteś silniejszy.


Ludzie potrafią zapomnieć o tych, dla których byli wszystkim, a nie mogą wybić sobie z głowy kogoś, dla kogo nic nie znaczyli..

Czasami nadchodzi taki moment,  kiedy trzeba iść do przodu, pomyśleć czasem o sobie i zrozumieć, że nie wszystko trwa wiecznie.





Nie lubię ludzi, którzy nie potrafią powiedzieć co o mnie sądzą prosto w twarz, tylko obgadują mnie za plecami.

Miłość jest dawaniem, a nie braniem, naprawianiem, nie niszczeniem, zaufaniem, nigdy zawodzeniem, cierpliwym znoszeniem i wiernym dzieleniem każdej radości i każdego smutku, dzisiaj i zawsze.

Czasem fajnie byłoby usłyszeć " fajnie, że jesteś ''

Nie musisz o mnie pamiętać, tylko nie przypominajcie sobie o mnie, gdy znajdziecie się w potrzebie.

Kiedy kogoś kochasz, myślenie o nim jest jak oddychanie - robisz to bez kontroli i robisz to cały czas. 

Największym błędem jest udowodnianie, że to co nas boli, jest nam obojętne.



Nie odkładaj mnie na później, bo później mnie już nie będzie. 

Podejdź, przytul i powiedz, że nie pozwolisz, aby ktoś mnie skrzywdził.

Może i się zmieniłam i niekoniecznie na lepsze, ale kolego, każda zmiana ma swój powód.

A może to na tym polega ? Ty musisz przestać kochać by jemu zaczeło zależeć..

Czasem przychodzi taki moment w życiu, że trzeba zrezygnować, zapomnieć, pójść na przód i nieważne jak cholernie by Ci zależało, jak trudne by to było, po prostu trzeba odejść.

To smutne, musisz mieć bardzo nudne życie, że interesujesz się moim i tak żwawo je komentujesz.




Obiecałeś, że mnie nigdy nie opuścisz, gdzie teraz jesteś ? 

Przytulanie potrafi być bardzo skutecznym balasamem emocjonalnym

W życiu każdego z nas jest przynajmniej jedna niewypowiedziana tajemnica, niewybaczalny żal, nieosiągalne marzenie i niezapomniana miłość. 

Tak ciężko być silnym, gdy tak długo się za kimś tęskni..

Kiedy jesteś smutna i uważasz, że twoje życie nie ma sensu, zawsze myśl, że jest na świecie osoba, dla której szczęściem jest to, że istniejesz.

Na tym polega problem  z piciem, gdy wydarzy się coś złego, pijesz, żeby zapomnieć. Kiedy zdarzy się coś dobrego, pijesz, żeby to uczcić. A jeśli nie wydarzy się nic szczególnego, pijesz po to, żeby coś się działo.



 Opinia o drugim człowieku powinna być wynikiem dialogu z nim samym, nigdy z kimś innym. 

Kobieta widzi to co chce widzieć, pamięta to co chce, kocha to czego kochać nie może.

Nie oszukuj kobiety, gdy to zrobisz bądź pewien, że nawet nie zauważysz kiedy gorzki płacz zamieni się w szyderczy śmiech oznajmiający zemstę, bardzo starannie zaplanowaną zemstą.

Chciałabym faceta, który widząc mnie pijaną, zaniósłby mnie na rękach do domu, zamiast robić awantury o to, jak mogłam się tak upić.

Ile razy wybaczasz komuś tylko dlatego, że nie chcesz go stracić ? 


Uważaj komu ufasz nie wszyscy są tego warci.



Wole być wredna, ale lojalna niż przesadnie miła, zarazem fałszywa.


Nie warto się poddawać nawet wtedy, kiedy już nic nie widać cienia szansy. Samo to, że próbowaliśmy, sprawia, że jesteśmy zwycięzcami. 

Na zawsze, na dzień dobry, na dobranoc, na chwile, na teraz, na wieczność.

Kiedy ktoś wywołuje uśmiech, chociaż wcale nie ma go obok.

Co byś zrobił, wiedząc, że widzisz mnie ostatni raz ? 

Życie nie sprawia, że spotykasz ludzi, których chcesz spotkać. Życie daje Ci ludzi, którzy muszą Ci pomóc, zranić Cię, pokochać, opuścić i sprawić, że staniesz się osobą, którą masz się stać.


 
 Prawda to cudowna i straszliwa rzecz, więc trzeba sie z nią obchodzić ostrożnie. 

Mogłabym powiedzieć że Cię kocham, ale to jak powiedzieć, że nie muszę oddychać, by żyć  ? 

Miłość na wieki ? Skarbie, wiek trwa sto lat, a nie pół roku.

Odejdź z mojej pamięci, dopiero wtedy będę wolna.

Dopiero, gdy odeszła zrozumiałem, że nie doceniałem jej miłości.

 Paradoks kobiety, im bardziej niewinna tym bardziej seksowna.




 Związki to sznury, miłość to pętla.

Życie to dziwka lubi się pierdolić.

Dla prawdziwego mężczyzny łzy kobiety, powinny być największą porażką. 

I tak oto optymistycznym akcentem.. pierdole wszystko.. 

Zaciskasz pięści, podnosisz głowę i ze łzami w oczach szepczesz, że wszystko się ułoży.. 

ten świat jest jakiś pojebany dziś nie sądzisz ?


Branoc ; *
 

1 komentarz:

  1. Nie warto się poddawać nawet wtedy, kiedy już nic nie widać cienia szansy. Samo to, że próbowaliśmy, sprawia, że jesteśmy zwycięzcami. Kogo ten cytat ?!

    OdpowiedzUsuń