Głóówna :)

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Ich bin kinga :D ♥

Dojrzałość to nie liczba przeżytych lat, czasem jest to bagaż życiowych doświadczeń.

I chociaż wiem, że w domu nie ma nic słodkiego do zjedzenia, to i tak chodzę i szukam wszędzie z nadzieją, że znajdę.

Kiedyś w twoim życiu pojawi się ktoś, dzięki komu zrozumiesz, dlaczego z nikim innym Ci nie wychodziło.

Może nadszedł już czas by pogodzić się z faktem, że nawzajem robimy sobie w głowie niepotrzebny burdel i po prostu się pożegnać ? 

Szkoda, że szczęśliwe zakończenia istnieją tylko w bajce..

Śmiało - oceniaj mnie tylko pamiętaj sam być perfekcyjny do końca życia..



Ja się nie sprzeczam, ja tylko wyjaśniam, dlaczego mam rację..

Muzyka to nic innego, jak uczucia które możesz usłyszeć.

 Za dużo myślę przed snem. Zbyt często o rozmowach, których nigdy się nie odbędą. Zbyt często o zdarzeniach, które pewnie nigdy nie będą miały miejsca. Zbyt często o miejscach, które przywołują wspomnienia. Zbyt często o ludziach, o których powinnam już dawno zapomnieć.

Bo wyjebane tez trzeba umieć mieć.

Ja po prostu chcę żeby było dobrze.. Czy to, aż tak wiele ? 


Prawdziwi przyjaciele są na zawsze nie na chwile .


Potrzebuje lata !

Mówiąc; poradzę sobie Myślę: pomóż mi..

 Tęsknota jest najdokładniejszym sposobem pomiaru siły miłości.

Motywacja do odchudzania przychodzi najczęściej kiedy jestem najedzona.

Uprzejmość to często jedynie gra pozorów. 

Jeśli chcą cie zniszczyć kłamstwem, Ty zbij ich szczerością.



Każdy w swoim życiu poznał osobę, która zapamięta na całe życie, nawet jeśli spędził z nią dzień czy dwa.


Można sobie wybrać drogę, ale nie ludzi, których się na niej spotyka.

Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwych opcji. Daruj sobie myślenie o tym, co będzie. Bo wiesz co ? Od życia i tak dostaniesz akurat to, czego kompletnie się nie spodziewasz. 

Zazwyczaj największy ból sprawiają Ci, których kochamy, za mocno.

Jutro musi być wreszcie jutrem, a nie kolejnym zniszczonym dzisiaj..


Gdy wygrasz sam ze sobą, możesz wygrać ze wszystkim.


 Człowiek może i uczy się na błędach, ale jeśli kocha, to wciąż popełnia  jeden i ten sam - ufa, chodź już tyle razy się zawiódł.

Często pod pozorami kryje się ktoś zupełnie inny.

 Chcesz odpuścić ale jednak coś Ci nie pozwala.

Są w życiu sytuacje, w których musisz sobie powiedzieć : " dasz radę "  i iść dalej.

Łatwo wybaczam - Mój problem. Ale nigdy nie zapominam o tym, o czym wybaczyłam - to twój problem.

i want it all.




 Nie jestem wulgarna po prostu zdarza się, że mam zajebiście wyszukane słownictwo.

Najładniej uśmiechają się Ci, którzy cierpią. Najpiękniejsze oczy mają Ci, którzy najwięcej płaczą. Najlepiej słuchają Ci, których nikt nie słucha. Najwięcej marzą Ci, którzy najwięcej stracili. Najlepiej przytulają Ci, którzy za kimś tęsknią.

 Choćby nie wiem jak płynnie człowiek władał językiem, to zdarzają się sytuacje w których nijak nie może wyrazić tego co chcemy powiedzieć.

Nie sztuką iść drogą, którą idą wszyscy, sztuką jest samemu wytyczyć nowy szlak.

Prawdziwy przyjaciel przed jego przyjściem nie sprzątasz.


Mało we mnie z ideału, niewiele potrafię, słabo gotuję, mam dwie lewe ręce, często tłucze szkło, a gdy je nieumiejętnie sprzątnę, pozostałe kawałki wbijają się innym w stopy. Ranię. Czasami nieświadomie, ale to robię, nie pamiętam imion, w ogóle mam słabą pamięć.. udaję, że mam rację, gdy wcale jej nie mam, po to aby postawić na swoim, przecież mówię, mało we mnie z ideału , ale potrafię kochać tak mocno, potrafię się troszczyć tak bardzo, potrafię słuchać, chcę podać rękę, przytulić i wesprzeć, więc proszę Cię, gdy się już zezłościsz, niech to nie trwa długo. Bo bardzo się boję zimna i obojętności..


 Jest tylko jedna droga do szczęścia, przestać się martwić rzeczami, na które nie masz wpływu.

Prawdziwa kobieta zrobi z niczego kapelusz, sałatkę i awanturę. 

Najgorzej przyzwyczaić się do człowieka, którego już później nie zastąpi Ci nikt, mimo że jest o niebo lepszy..

Kiedy ktoś nie docenia twojej obecności pozwól mu poczuć, jak to jest bez Ciebie..

Po prostu idź do przodu i miej gdzieś, co inni o Tobie myślą i mówią. Rób co musisz i chcesz zrobić , ale nie dla innych, tylko dla siebie.

Mój problem polega na tym, że zbyt angażuję się w to, co najbardziej mnie niszczy. 


 Twoja twarz jest w porządku, ale jeśli mamy się kochać, załóż proszę torbę na swoją osobowość.

Oczy zapomną, lecz serce będzie pamiętać.

Strach to brat przyrodni Śmierci. Jeśli nigdy nie spróbujesz, nie będziesz wiedział czy dał byś radę.

Kiedyś chciałem być dobrym człowiekiem . Teraz wiem, że bycie człowiekiem jest dostatecznie trudne, więc przestałem się wysilać.

 Związek po zdradzie jest jak sklejony wazon - tylko na suche kwiaty.

Umiesz liczyć.. licz na siebie taka prawda..
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz