Głóówna :)

środa, 16 stycznia 2013

Była chłodna . ♥

Prawdziwa miłość jest zawsze chaotyczna. Gubisz się, tracisz trzeźwy osąd. Nie umiesz się bronić. Im większa miłość, tym większy chaos.

Jeśli ja jestem tania, to ty jesteś gratis.

Mój status;
[  ] Wolna
[  ] W związku 
[x] Czekam na coś, co się nigdy, przednigdy nie wydarzy.

Zabawne jest to jak często ludzie mówią, że za tobą tęsknią. A nic nie robią, aby się z tobą zobaczyć..

 Niektórzy ludzie mogliby się zabić skacząc, z poziomu swego ego na poziom IQ.

Ogólnie wkurza mnie fakt, że ludzie, którzy są dla mnie ważni, z czasem traktują mnie jak powietrze. A później ni stąd, ni zowąd, pytają się czemu jestem w złym nastroju, bądź nie mam ochoty z nimi gadać.


Mam czasami wrażenie, że niektórym osobom głowa służy tylko jako element dekoracyjny.

Pamiętasz historie o chłopaku, który wręczył dziewczynie sześć róż, w tym jedną sztuczną i powiedział, że będzie kochał ją dopóki ostatnia róża nie zwiędnie? Jego miłość była równie sztuczna jak ta róża..
  
A teraz zagrasz ze mną w grę. Będziemy udawać, że się nie znamy. Żadnych pocałunków, brak skrupułów. Po prostu bądzmy jak przedtem. - Chamscy i złośliwi. Ktoś się wreszcie złamie.

Po pierwsze mam serce, po drugie rozumiem, po trzecie dwie ręce posiadam i ich użyć umiem. 

Prawda o prawdzie jest taka, że rani, więc kłamiemy.

Wszystko co dobre, szybko się kończy..


 
A najgorsze ? Najgorsze jest widzieć jak z dnia na dzień coraz bardziej się od siebie oddalamy i kompletna bezradność, by cokolwiek naprawić.

- jak tam ? 
- pozytywnie, miło, słodko, radośnie, szczęśliwie, optymistycznie, kolorowo, czarująco, fascynująco, niesamowicie, pięknie, bajecznie, doskonale, zachwycająco, najfajniej na świecie. 
- serio ? 
- nie. 

 Kiedy starasz się wejść na szczyt, możesz liczyć na pomoc ze strony innych. Natomiast kiedy już znajdziesz się na samej górze, wszystkim zależy na tym, aby cię jak najszybciej z tam tad strącić.

Naprawdę cieszę się, że widzę Ciebie znów Choć było tyle ciężkich chwil, tyle niepotrzebnych słów. Tyle emocji złych, naprawdę mocnych słów,  I nieudanych prób, przegranych, ciężkich prób. 

Prawda boli tylko raz, kłamstwo za każdym razem, kiedy je wspominamy. 

I jeśli kiedykolwiek za mną zatęsknisz, pamiętaj, to ty odsunąłeś mnie na bok.



 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni - ignorują.

Życie jest cholernie ironiczne. Potrzebujesz hałasu, by docenić ciszę. Smutku, by docenić szczęście. I nieobecności, by docenić obecność.

Kiedyś stracę cierpliwość i pomimo tego, że Cię Kocham najmocniej na świecie.. odpuszczę sobie, odejdę, urwę z Tobą wszelki kontakt, bo nie jestem Twoją zabawką .. gdy wszystko układa się po Twojej myśli to jest dobrze, a dlaczego, gdy ja czegoś chcę to zaczynamy się kłócić ? Kochanie, o związek dba się każdego dnia i co najważniejsze trzeba do niego dorosnąć.

Nawet najtwardsi mają chwilę, kiedy potrzebują klęknąć.

Nie bój się dużego kroku nie pokonasz przepaści dwoma małymi.


To milczenie, po którym następuje pierwszy pocałunek. Moment, którego nie da się zapomnieć..



 Jeśli będziesz obok, zawsze będzie dobrze.

Czasami nocami robiła się taka malutka i wystraszona, przekonana, że cokolwiek ma w życiu dobrego, zaraz to straci i nie będzie mogła na to nic poradzić.

 Ludzie są po to, aby ich kochać. Rzeczy są po to, by ich używać. Niestety zbyt często rzeczy się kocha, a ludzi używa.

Wystarczy jedna osoba, aby zmienić drugą w zupełnie innego człowieka.

 Paradoksalnie to nie jest twój facet, ale i tak masz ochotę rozszarpać wszystkie, z którymi on rozmawia.

Kobieta musi wiedzieć, że mężczyźnie zależy.




 Czasem ciężko jest odróżnić miłość od pożądania, tęsknotę od zwyczajnego przyzwyczajenia.

Otarcie się o utratę ukochanej osoby uświadamia nam jak ważna jest ona dla nas.

 Mimo wszystko byłeś największym błędem mojego serca.

Przyjdź, opowiem Ci jak reszta świata przestaje dla mnie istnieć, gdy Cię widzę.

 Jaka jestem ? Zależy czyich plotek słuchasz.

Nie zmieniaj się dla drugiej osoby, kiedy ona odejdzie nie będziesz miała, ani jej ani siebie.


 
Tak bardzo Cię kocham, że nie potrafię nawet w myślach wyobrazić sobie przyszłości bez Ciebie.

Najbardziej pociągająca kobieta to taka, która może mieć każdego, a nie ma żadnego.

 Śmiech to zdrowie, seks to zdrowie, jak tak dalej pójdzie to będziemy nieśmiertelni.

Mówić komuś dlaczego go kochamy, to jak próbować wytłumaczyć jak smakuje woda.

Cena za szczęśliwe chwile najczęściej: smutek, tęsknota i samotność.

Nigdy nie dawaj ludziom zbyt wiele, bo pewnego dnia zostaniesz z niczym.

 

 Uwielbiam związek z moim łóżkiem. Żadnych zobowiązań. Po prostu śpimy każdej nocy.

Powiem Ci to w twarz. Teraz moja kolej ranienia.

Gdy zawiedzie jeden człowiek, inni stają się podejrzani.

Miłość to partia kart, w której wszyscy oszukują - mężczyźni, by wygrać, kobiety, by przegrać.

W prawdziwej miłości tylko serce ma głos.


Złe dziewczynki nie spinają włosów w kucyki, ich ulubioną zabawką jest życie, rany polewają tanim winem. Lubią być głośne, gdy nie wolno. Lubią być cicho, gdy nie wypada. Nienawidzą świata, a świat je kocha.



 Jednym spojrzeniem mówimy więcej niż słowami. Nawet jeśli próbujemy ukryć uczucia, zawsze w końcu wychodzą na jaw.

Gdy ktoś jest zbyt miły, sympatyczny, szczery i chce dać jej poczucie bezpieczeństwa, kobiecie, która została zraniona, ona zwyczajnie go odrzuca, będąc pełna obaw i strachu.

To było płytkie, kruche, udawane, a życie jest szybkie, więc już pozamiatane.


Już nie mam sił, by walczyć o to dalej. Nie mam siły, by razem być, odzyskać wiarę. A gdyby móc, a gdyby móc się zakochać jeszcze raz  ? A gdyby móc po prostu znów odnaleźć szczęście ? 

Wszystko zaczynaliśmy jako nieznajomi.


Czym bardziej się zakochuje tym bardziej cierpię.

On nawet nie wie, że bez ciebie nie będzie, tak jak on myśli, że by mogło być.

Pragniesz wytrenować obojętność ? To tak, jakbyś pragnął mieć serce wiecznie bijące jednostajnym rytmem. Nierealne...

Dobranoc miśśśki ; *




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz