Głóówna :)

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Słodka sensi. ♥

Rozczarowanie jest po to, by nie popełniać drugi raz tych samych błędów.

Miliony ludzi nie spełniło swoich marzeń tylko dlatego, że uważali je za nierealne.

Jeśli szczęście do ciebie jeszcze nie przyszło to znaczy, że jest duże i idzie małymi krokami.

Nie ma co dręczyć. Trzeba zamknąć rozdział, zapomnieć, wymazać, wykasować, odkochać się, pozbyć się tego pliku z własnej pamięci. Trudno. Było, mineło. Trzeba żyć dalej. Może tak właśnie musiało być..

Jutro nie jest obiecane każdemu więc tańcz choć nogi bolą, śmiej mimo, że sercem nadal boli, powiedz " Kocham Cię "tym, których rzeczywiście kochasz, bo jutro może nigdy nie nadejść.

Zapomnij o przyszłości i zacznij na nowo wierzyć w siebie.


Najważniejsze to być szczęśliwym i nieważne, jaką diagnozę postawi psychiatra.

Wszyscy podziwiają ją jak bardzo jest silna. Mimo tak wielu problemów potrafiła się uśmiechnąć i powiedzieć będzie dobrze. Najgorsze były wieczory. Zdejmowała maskę, która nosiła na co dzień i zaczynała żyć normalnie.

Dopóki mogę iść o własnych siłach pójdę tam, gdzie zachcę.

 Zbyt wiele tracimy myśląc o tym, co powiedzą inni.

Może i często się kłócimy. Może nie zawsze jesteśmy w stosunku do siebie fair. Może i nie raz przesadzamy. Może wtykamy sobie za dużo wad, może i czasem mamy do siebie dość. Ale ważne, że wiemy ile dla siebie znaczymy. Bo nawet jeśli wiemy ile dla siebie znaczymy. Bo nawet jeśli myślimy, że to już koniec, zawsze, ale to zawsze tęsknimy, żałujemy i kochamy .. I nie wyobrażam sobie, że pewnego dnia, miałoby Cię zabraknąć..

 95 % ludzi ocenia po wyglądzie, 5 % jest niewidomych..


Jeśli będziesz walczyć o coś na czym Ci zależy i się nie poddasz, osiągniesz swój cel.

- Kawa czy herbata ?
- Jeśli można twoje usta ? 


Wystarczą tylko chęci, zacięcie i marzenia, a ogarnie cię siła i zaczniesz wszystko zmieniać. 

Nie mów do mnie z rana, ale przytulić można.

Nigdy nie daj sobie wmówić, że nie warto.

Znajdź więcej czasu na to co cię uszczęśliwia i rób to. 




Razem jest fajniej.

Największą sztuką jest śmiać się zawsze i wszędzie .. Nie żałować tego, co było.. Nie bać się tego co będzie.

Najlepiej rozkochać, narobić nadziei. Później zostawić bez słowa wyjaśnienia, ze złamanym sercem.

I'm sexy, and i'm polish.

Każda chwila jest szansą, by coś zmienić w życiu.

Teoretycznie jestem wolna, praktycznie - uwięziona w przeszłości i wspomnieniach.

 
 
Każdy powinien mieć kogoś kto swoją obecnością wnosiłby spokój w chwilach trudności.

Mam tendencję do uporczywego przejmowania się pierdołami i jednocześnie do braku zainteresowania sprawami mającymi decydować o mojej przyszłości.

Jeśli mężczyzna płacze przez kobietę to oznacza, że była dla niego więcej warta niż cały świat.

Dziewczyny zakochują się przez to co słyszą, faceci zakochują się przez to co widzą, dlatego dziewczyny się malują, a faceci kłamią.

Osiągnij coś, zostaniesz znienawidzony, nie osiągniesz niczego, zostaniesz wyśmiany.

Piękne uczucie, gdy przyjaźń z czasów dzieciństwa przetrwała, aż do dziś.



 Dylemat, kiedy mamy komuś wiele do powiedzenia, ale lepszym rozwiązaniem jest milczenie.

Niby wielkie przyjaciółki, a jak przyjdzie co do czego to ci dupę obrabiają.

Nic dwa razy się nie zdarza, ale są takie dni, które za wszelką cenę chciałoby się przeżyć jeszcze raz.


- Idę szukać ideau ? 
- A ja wody w proszku, idziemy razem ? 

Moment zawahania może zadecydować o naszej klęsce.

Nie obchodzi mnie czy jesteś gejem, żydem, zółty, zdeformowany fizycznie, znienawidzony przez innych, jeśli będziesz szanował mnie, ja będę szanował ciebie.




 
 Gdyby była opcja nagrywania snów powstałyby najpiękniejsze romanse, najstraszniejsze horrory i najśmieszniejsze komedie.

Nie musisz być najlepszy ze wszystkich. Wystarczy, że będziesz trochę lepszym sobą, niż byłeś wczoraj.

Chcę czuć, że jestem dla Ciebie najważniejsza, najpiękniejsza, najlepsza, że mnie kochasz jak nikogo innego, że jak trzeba pójdziesz dla mnie na wojnę, że mnie docenisz i że jestem tą jedyną, dla której zrobił byś wszystko.. 

 Jesteś osobą, której nigdy nie powinnam stracić. 

 Najlepsze co mnie w życiu spotkało to ludzie z tą samą zajawką.

Dziecko nie rezygnuje z chodzenia tylko dlatego, że kilka razy się przewróciło.. A ty zamierzasz się poddać, bo coś ci kilka razy nie wyszło...



 Doświadczenie - elegancka nazwa wszystkich nieprzyjemności, jakie spotkały nas w życiu.


Your life is joke.

Zakochanie - stan w którym serce nie ma nic wspólnego z rozumem. 

Iluż mężczyzn nie umie inaczej poruszyć serca kobiety, jak tylko je raniąc.

 Brzydkim dziewczynom trudno znaleźć miłość, ładnym jeszcze trudniej.

Jesteś moją nadzieją, utracić ciebie to utracić nadzieję.


Dobranoc ; * .  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz