Głóówna :)

niedziela, 27 stycznia 2013

Alter ego. ♥

Mamy dosyć fałszu, codziennych pierdolonych wiadomości.

Jak Ci się układa? Mam nadzieję, że jest git i że w przeciwieństwie do mnie kurwa jakoś w nocy śpisz.

uciekam stąd, uciekam lecz... to lepiej niż wracać i tak nie mam gdzie. 

Muzyka zagłusza rzeczywistość, dlatego tak bardzo ją kocham.

Wiesz, najważniejsze w życiu jest żeby nigdy nie przestawać marzyć i kochać. 

Paradoks tkwi w tym, że znasz mnie jak nikt, a uwierzyłbyś w najgorszą plotkę na mój temat.


Żyj na swój sposób, a nie według instrukcji innych.

Często bywa tak, że nie umiemy docenić osób, które nas otaczają, a gdy zorientujemy się, że są dla nas podporą i odgrywają istotną rolę w naszym życiu, z reguły jest już za późno.

Wszystko można zmienić, nic nie można cofnąć. 

Roztaczała wokół aurę kobiety niezależnej, a rozpaczliwie potrzebowała kogoś obok siebie.

Cholerna bezsilność, gdy mimo szczerych chęci, nie możemy zrobić nic, by było jak dawniej.

Nie chcę ideału, chce ciebie.


Nie przepraszaj, jeśli nie znasz definicji tego słowa.

Popełniaj błędy i naprawiaj je gdy dotkniesz dna, odbijaj się nie poddawaj się, bierz życie jakie jest i pomyśl, że na drugie nie masz szans.

Nie jestem mściwa. Ja tylko lubię wynagrodzić swój ból.

Dlaczego zawszę pragnę, właśnie tego, czego mieć nie mogę ? 

Jakie były by twoje trzy życzenia, jeśli złowiłabyś złotą rybką ?

Lubie kiedy do mnie piszesz. 



Tak trudno przyszła tak łatwo poszła .

Szanuje ludzi którzy mówią mi prosto z mostu co im się podoba, a co nie. 

Bez bliskich osób nie dali byśmy sobie rady.

Potrzebuje kogoś kto mnie naprawi.

Nieoczekiwany przytulasek i nagle jakby świat stał się odrobinę lepszy niż przed chwilą.

Naucz się korzystać z rad, które sam dajesz innym .



Najpiękniejszym zakątkiem świata są ramiona mojego mężczyzny.

Ludzi należy kochać, a rzeczy używać, nigdy odwrotnie.

Dbaj o dobre wspomnienia kiedyś mogą być wszystkim, co masz..

Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz..

Jeden z najczęstszych dylematów ? odpuścić czy walczyć dalej ? 

Szanuj ją bo jest jedną z tych, których nie może mieć każdy.


Jestem zmęczona walką o innych, teraz ja siądę i będę patrzeć kto walczy o mnie.

Zrywanie przez sms szybkie, łatwe, tchórzliwe.. i coraz bardziej powszechne..

Kupię sobie misia nazwę go " los " i codziennie będę go kopać w dupe ..

Dobre wspomnienia to takie, które na samą myśl wywołują uśmiech na twarzy.

Po imprezie nikt nie wie co się działo, wszyscy wiedzą ile wypili.

Nic na świecie nie zdarza się przez przypadek.



I spraw żeby ogarniała tak, jak nie ogarniam. Amen.

Nie mam przed tobą tajemnic po prostu są rzeczy, o które nie pytałeś.

Doceń to co masz. Nie masz nic ? Co się martwisz niczego nie stracisz.

Jeśli myślisz, że mogę Ci tak ciągle wybaczać. to jesteś w błędzie.

Kiedy klne czuję jak spływa na mnie ukojenie.

Nienawidzę się z kimś żegnać nie wiedząc, czy ta osoba wróci.


Samotność to cecha, którą płacimy zarówno za szczerość i bezkompromisowość, jak i za paskudny charakter.

Nie zmieniłam się po prostu lepiej mnie poznałeś.

Weź głęboki oddech to tylko zły dzień a nie całe życie.

Docen to co masz.

Zaufanie często powierzamy komuś kto na nie  nie zasługuje

Prawdziwy przyjaciel to ktoś, kto mimo, że jest abstynentem pomoże ci wypić piwo, jakie nawarzyłeś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz