Głóówna :)

sobota, 19 stycznia 2013

Dlaczego to trwa 2 miesiące a nie wieczność ?

Przyjaźń damsko męska oczywiście, że istnieje. Przecież to na jej podstawie budujemy miłość.

Nigdy nie uginaj się za miłością, przyjaźnią i zainteresowaniem. Jeśli druga osoba nie chce Ci tego dać tak po prostu, nie jest to nic warte. 

Szczerze ? To ja sama nie wiem co czuję, czego chcę i czego oczekuję, ale z pewnością mogę Ci powiedzieć, że w tym momencie nie jestem szczęśliwa. 

Ja nie jestem chamska, po prostu nie lubię być miła na siłę. 

Zanim wskażesz mnie palcem, najpierw zacznij od siebie.


Byliśmy jak dwa różne płomienie świecy, czaisz ? Ty chcesz ogrzać świat swym ciepłem, ja chce go spalić.


Z niektórymi ludźmi jest jak z pociągami, mimo, że zawodzą i nie pojawiają się na czas to wciąż na nich czekasz.

Nie chce być dla ciebie jedyną dziewczyną na świecie, chce żebyś wiedział, że istnieją mądrzejsze, piękniejsze i bardziej zabawne, ale chce byś mimo to wolał mnie..

Upadłem.. nikt nie podał mi ręki wstałem - silniejszy..

Człowiek, który nie zakochuje się łatwo, kocha zbyt mocno ..

- Ja czy oni ?
- Oni, bo nigdy mi nie postawili takiego warunku .. 


Nie da się tak, po prostu zapomnieć o osobie o której do tej pory myślało się każdego dnia ..



Boję się, że ludzie na których mi zależy, kiedyś odejdą.

Patrz w przyszłość z nadzieją, a nie w przeszłość z żalem.

Związek to pasmo konfliktów, przerywane okresowymi napadami czułości.


Czasem żadne czyny nie są w stanie naprawić tego, co zniszczyły słowa.

Dobrze jak ludzie w związku się czasami kłócą. Lepsze to niż obojętność, niż machanie ręką na problemy i udawanie, że nic się nie dzieje. Gdy się kłócicie to znaczy, że obu wam zależy, że to wszystko jeszcze ma dla Was sens i próbujecie to naprawić to co po drodze się psuje.

Żyj tak jak by każdy dzień miał być ostatnim.


 Na ilu ludziach muszę się jeszcze zawieść, żeby zrozumieć, że nie warto się nimi przejmować ? 


Oddam serce w dobre ręce. 

Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów.

W życiu każdego przychodzi taki moment kiedy trzeba zadać sobie pytanie CO DZIŚ NA OBIAD ? xd 

Skrzywdziłeś mnie ? Czekaj na zemstę . 

Bardzo dobrze, dostateczny !

 
 Z natury jestem ufna, z doświadczenia nie ufam nikomu.

Romantyk to ktoś, kto zabierze Cię do ekskluzywnej restauracji, lecz ktoś, kto zabierze cię w zwykłe miejsce i pokaże ci jego niezwykłość.

Jeśli ktoś cię odrzuci, żyj tak aby tego żałował. 


Docenisz, że miałeś wszystko, gdy nie będziesz miał już nic.

Ludzie wybierają to co jest przyjemniejsze, dlatego piją kawę z mlekiem, wódkę z sokiem i kochają ciałem a nie sercem.


Ironia, kiedy płacząc przez niego, tylko do niego chciałabym się przytulić. 

 Niektóre marzenia z dzieciństwa są również aktualne w wieku dorosłym. 

Krytyka najbardziej irytuje, gdy słyszysz ją od osób które cię tak naprawdę nie znają.

Nieopisana radość, kiedy po bardzo długim czasie w końcu możemy poczuć dotyk ukochanej osoby.


Nie trać czasu na głupie kłótnie i sprzeczki, nie przejmuj się opinią innych, korzystaj z życia i bądź sobą.

Ludzie samotni potrafili by się cieszyć życiem, gdyby tylko potrafili uciszyć tęsknotę za osobą, której nie mogli zdobyć.

Dla innych jesteś zwykłym człowiekiem, którego mija się na ulicy. Dla mnie jesteś całym światem, miłością, radością i nadzieją na jutro.


 
 Moim ideałem jest człowiek przy, którym będę szczęśliwa.

Pijąc za błędy postaraj się, by to nie był kolejny. 

 To, że ludzie się czasem nie dogadują, nie oznacza, że im na sobie nie zależy ...

Nie marzę o księciu z bajki. Marzę o kimś, kto będzie przy mnie pomimo wszystko. Marzę o kimś, kto pokocha moje wady tak bardzo jak zalety. Kogoś, kto po prostu będzie, bez definicji. 

Przestań gadać kłamstwa na mój temat, bo zacznę mówić prawdę o tobie. 


Żyj tym co jest, pamiętaj o tym co było, pokładaj nadzieje w tym co będzie, ale nie pozwól, aby ani przeszłość, ani przyszłość zatruwały ci życie.




Nie ważne gdzie się obudzę ważne, że przy tobie.

Tylko prawdziwa kobieta będzie obojętna na każde mrugnięcie innego mężczyzny.

Niektórzy ludzie pojawiają się w naszym życiu i szybko odchodzą. Niektórzy zostają przez chwilkę i zostawiają ślady w naszych sercach, a my już nigdy, przenigdy, nie jesteśmy tacy sami.

Jeśli czyjeś dobro i piękno przyciąga Cię do danej osoby, to wiedz, że gdy dobrze poszukujesz, znajdziesz równie coś, co nie pozwoli Ci od niej odejść.

Tęsknie za nim, za jego ciałem, za jego ustami. Pozostaje mi tylko bitwa z czasem, z nadzieją, że wygram, że jeszcze będzie tak jak kiedyś.

Zabawne jest to jak często ludzie mówią, że za Tobą tęsknią, a nie robią nic, aby się z Tobą zobaczyć.  



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz