Głóówna :)

czwartek, 23 sierpnia 2012

no siema ,siema ;d

Siema ,siema ;D Dawno nie dodawalam opisow ;)
I tak postanowiłam, że dodam ;] .
mam wyjebane na to , że komuś nie podoba się moja smutna mina i krzyczy mi bym nie smuciła . to co do chuj , mam szczerzyć zęby jak popierdolona gdy czuję się tak cholernie źle .?
`muszę się ogarnąć. poukładać ten chwilowy burdel uczuć.
nikt nie mógł pojąc , czemu kochała Go nawet wtedy , gdy już wiedziała jakim jest skurwielem .
 A Ty nie dzwoń i nie pisz, bo nie chcę cie znać.
Jestem sam, nie ma nas. Tylko ja i te wersy.
Nie ma nas, trochę ciężko uwierzyć,
Bo łatwo coś stracić, a trudniej docenić.
Więc nie pisz i nie dzwoń. Już nie rośnie tętno.
I wszystko mi jedno. Ty to, tylko przeszłość.
Nie ma nas, pewnie ciężko to przeżyć.
Nie ma szans by to mogło się zmienić

Totalny burdel w sercu,
gdy myśli kłócą się z uczuciami.

i nienawidze Cie za moment, w ktorym sprawiles , ze w oczach stanęły mi lzy.



Burza uczuć . 
Sztorm łez . 
Huragan smutku .
Gdybyś wiedział, że własnie w tym momencie próbuję odebrać sobie życie, powstrzymałbyś mnie?
Czy się boję? tak, przeraża mnie las nocą, przeraża mnie wiatr, jesień, spadające liście, zimne powietrze i pustka. Twój brak mnie przeraża, trzęsące się ręce, łzy na policzkach, i drżące wargi. Przeraża mnie to, że bez Ciebie zwyczajnie umieram
chuj mnie trafia gdy wiem, że u Ciebie jest źle. ziomuś pamiętaj, Twój problem - to mój problem . ♥
Kocham go równie mocno,
jak rani mnie ta jego miłość.
To kurwa boli. To skurwysyńsko boli. Nie pakuj się w miłość, ziom, bo Cię rozpierdoli.


przepraszam , że często przeklinam , dużo palę i jestem kłótliwa . przepraszam , że nie jestem pierwszą lepszą , która wskoczy Ci do łóżka . przepraszam , że wciągnęłam Cię w tą znajomość , rozkochałam Cię do granic możliwości . przepraszam , że mi zależy . przepraszam , że nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie przepraszam , że kocham .
Są w życiu zdarzenia, które chcielibyśmy powtórzyć i są osoby których drugi raz nie chcielibyśmy poznac.
Bo to jest tak skarbie. Niektórych ludzi nie da się zatrzymać. Przychodzą tylko na chwilę, aby za moment odejść. Można ich zatrzymać na trochę dłużej. Ale to nie pomoże, to tylko opóźni ich ucieczkę.
Nie płacz. Ludzie potrafią ranić i odchodzić. Wracać też potrafią, wiesz ?
na świecie jest tylu zajebistych chłopaków ... a moje serce jednak nadal pragnie tylko Ciebie !
Tak na Ciebie patrzę, słucham jak mówisz o tym wszystkim i myślę sobie ... Czy przypierdolić Ci krzesłem czy rozjebać Ci łeb o ścianę !


chciałabym się z kimś spotkać. usiąść i zacząć opowiadać - bez granic, bez barier. wspominać. wrócić do tamtych czasów. przypominać sobie wszystko od nowa.
nie mów mi szmato, że wiesz co to miłość, bo codziennie koło swojego 'słitaśnego' opisu na gg "kocham Cię" masz imię innego chłopaka.
To nie życie jest chujowe, to ludzie chujowo żyją.
Mówimy , że faceci to chuje , cwele i wielee innych. No ale przyznajmy prawdę , że tylko Oni tak dobrze przytulają .
Nie jest łatwo powiedzieć żegnaj i żyć jakby Ciebie nie było.
Życie nie sprawia, że spotykasz ludzi, których chcesz spotkać. Życie daje Ci ludzi, którzy muszą Ci pomóc, zranić Cię, pokochać, opuścić i sprawić, że staniesz się osobą, którą masz się stać


Czasami po prostu chcę pójść przed siebie nie zważając na nic, na nikogo . po prostu pójść byle gdzie . zostawić wszystko . przepaść.
Jeśli mnie nie znasz - NIE próbuj oceniać, Przez twoje ploty nie będę się zmieniać,
Więc zastanów się, zanim puścisz kolejną z PLOT
Czy da ci to jakiś wzlot ? A może dowartościuje?
Jak tak - to naprawdę ci gratuluję..Że nie masz wyrzutów sumienia..Z próby niszczenia cudzego imienia..
Fakt - pokazuje to twoje prawdziwe oblicze, A iloraz twej inteligencji na palcach jednej ręki wylicze..
Plastik, wokół siebie widzę pełno tego. Widzę maski. Na ulicy ciągle widzę plastikowe laski,włosy jak na mopie, twarze świecą jak odblaski. Wszędzie wokół plastik.
Nie rozumiem tego, że zachowujesz się jak rozpieszczone dziecko, gdy tylko coś pójdzie nie po Twojej myśli obrażasz się od tak, bez żadnych podstaw. I co może jeszcze mam za Tobą latać i pytać co się stało ? Może kilka lat temu jeszcze by tak było. Ale teraz już nie, no wybacz.
Bądź sobą , a nie tanią , pospolitą wersją suki . !
Bóg napisał wstęp: szanuj ludzi kurwy tęp!


Śmiej się prosto w twarz wszystkim szmatom!
'Powiedz, że to skończone. Powiedz, że śnię. Powiedz, że lepiej, że mnie zostawiłeś. Powiedz, że przepraszasz. Zniosę to wszystko.'
za mało odwagi , by czasem wprost coś powiedzieć.
i nie mów mi jak jest trudno żyć, bo sama dobrze o tym wiem.
czas pokazał, że nawet najbliżsi mogą się okazać gównem.
kiedys było inaczej , zapamiętaj dobre chwile,
porażkami się nie przejmuj, chociaż było ich tyle .


Żeby był, żeby chciał być, żeby nie zniknął.
W tych czasach do 12-13 roku życia wychowują Cię rodzice, potem wychodzisz na ulicę tworzysz własną ekipę, na listę wrogów przybywa Ci kilka osób, jednak masz tych na których możesz liczyć, tych którzy Cię nie zawiodą.
Skłamałabym mówiąc, że o Tobie nie myślę.
Miłość jest wtedy , kiedy łzy Ci lecą , a Ty ciągle go pragniesz. Jest wtedy , gdy On Cię ignoruje a Ty go nadal kochasz.Jest wtedy gdy on kocha inną a Ty się uśmiechsz mówiąć "jestem szczęśliwa, kiedy on jest szczęśliwy"  <3
' I gdy nadchodzą wieczory takie jak ten , gdy wszyscy inni są gdzieś , szczęśliwi, a ty słuchając smutnej piosenki szukasz sensu życia. '
True . 
Pamiętasz? Razem na zawsze, razem do piekła.


Nic nie warta jest duma ludzi bez honoru. dwulicowość to jedna z najpopularniejszych chorób gra pozorów fałszywy uśmiech.
niektórzy ludzie, a nawet my sami psujemy to na czym nam zależy, lecz najważniejsze jest mieć odwagę się do tego przyznać.
Trochę alkoholu, papierosów, dobrego towarzystwa i patrze na świat inaczej.
Dziwne rzeczy się dzieją, przyjaźnie się pierdolą
laski chcą miłości, mówią to wibratorom.
Pierdolić fałszywe suki , które zmieniają się pod wpływem towarzystwa.
Czasami bardzo trudno jest pogodzić się z utratą kogoś. W środku tak bardzo boli, nic bez tej osoby nie ma sensu, a każdy przedmiot o niej przypomina. Nie możemy nic z tym zrobić, jedynie zaciskamy zęby i udajemy, że u nas wszystko w porządku.


wyjść i nie wrócić kurwa . pójść na dworzec , położyć się na torach i czekać na wybawicielski pociąg . mieć wyjebane na wszystko i na wszystkich . na tych , którzy mają czelność nazywać się naszymi przyjaciółmi . spierdolić z tego świata . ziemia osuwa mi się spod nóg , rozumiesz ? ! jebana bezradność i desperacja .

Biegła przed siebie ze łzami w oczach, nie wiedziała dokąd zmierza. Czuła tylko wewnątrz potrzebę, ucieknięcia od problemów, od wspomnień, którymi rozpaczliwie dławiła się każdego dnia.

Zaciskasz pięści , podnosisz głowę i ze łzami w oczach , szepczesz , że wszystko się ułoży .

Tak to już jest, gdy na kimś Ci zależy. Zaangażujesz się, zakochasz, przeżyjesz najwspanialsze dni w swoim życiu a później zostaniesz sama... bez żadnego konkretnego wyjaśnienia.

nie, nie udawaj kogoś kim nie jesteś, nie pajacuj odpuść sobie i nie marnuj mego czasu


Dodam coś później :) PA . 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz