Głóówna :)

wtorek, 7 sierpnia 2012

nie umiecie sie postarac ;X


ja już wiem czego chcę, a Ty ?

życie jest zbyt krótkie, żeby się zastanawiać.

trzeba działać, bo inaczej może być już za późno.

ja już wybrałam, ale ' co ma być to będzie '. ♥

i chociaż płynęłabym najgorszym ściekiem - Ty mnie nie osądzaj Bóg zrobi to lepiej.
nie przyszło Ci nigdy do głowy, że z kobietami jest jak z łyżeczkami? plastikowa, płaska i pusta w środku, nadaje się tylko do lodów.
są grzechy, które popełniam z uśmiechem na twarzy.
musisz pokazać, co to bezwzględność
to nienaturalne - milczeć, gdy zależy aż tak. 
a jak mnie zranisz, to będzie mi smutno, a jak będzie mi smutno, to będę zła, a jak będę zła, to rozpierdolę Ci łeb. proste, nie?
pełno jest tylko Twojej nieobecności.



dobrze mówi , polać mu .
fakt,że mogliśmy zrobić zbyt wiele sprawiał, że wszystko wydawało się jeszcze bardziej podniecające i niezwykłe.
przecież widzisz po oczach, że sobie nie radzę.
nie patrz na ludzi, bo to pieprzona widownia.
zdaję sobie sprawę z tego, że to co było między nami, było złożone bardziej niż origami.
Mama zaraz wróci, trzeba wytrzeć łzy.
Masz racje nie odzywaj się . po chuja, nie? niech się martwi . niech nie śpi w nocy bojąc się o Ciebie . przecież to nic takiego . jutro jak gdyby nigdy nic, napiszesz .
Kochaj tę dziewczynę, kretynie, kochaj ją.
przyjdź. Opowiem Ci jak bardzo boli twoja nieobecność.
panowie paniom , panie panom , kochają , ranią , wyznają , kłamią .
ostatnio wszyscy są szczęśliwi. tylko nie ja.
a jak złamiesz mi serce, to stanę się lesbijką, żeby pieprzyć Twoją nową dziewczynę.
a kiedy Cie przytulam , zamykam oczy ze szczęścia .
gdyby seks odchudzał, to byś kurwo była anorektyczką.

chcesz zniszczyć człowieka, któremu na Tobie zależy? powiedz, że go kochasz i odejdź.
nie pytaj jak się czuję.sam fakt, że żyję jest dobrą oznaką.
to , że wolę towarzystwo chłopców niż plastikowych barbie , to źle ?
szanuj ją , bo jest jedna z tych , której nie może mieć każdy .
jeśli facet kiedykolwiek powie Ci abyś nie paliła lub nie piła , wiedz , że na pewno mu zależy .
krew mi się ścina jak u Ciebie widzę łzy , pójdę za Toba nawet w najgorszy syf .
jesteś moją przyjaciółką . jeśli ktoś złamie Ci serce, to ja złamie mu nos .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz