Głóówna :)

piątek, 10 sierpnia 2012

BRK ♥ .

Są momenty, że z moją głową dzieje się coś złego. Zastanawiam się wtedy czy oszukuje siebie i wszystkich dookoła, czy to jakaś cholerna jesienna depresja...
tylko nie mów mi że znów mam smutne oczy.
Trudno jest zapomnieć kogoś kto dał Ci tyle do zapamiętania.
nie mogę ci obiecać, że rozwiążę wszystkie Twoje problemy, ale mogę Ci obiecać, że nie zostawię Cię z nimi samego.
i w sumie możesz powiedzieć , że źle robię , ale wolę przejechać się na sobie , niż na tobie .
Cierpisz. Nie współczuję Ci i nie mam z tego powodu wyrzutów sumienia, bo podobno nic się nie dzieje bez przyczyny.
`Bo ona marzyła, by obudzić się w bezproblemowym świecie.` 
Los takich jak Ty z reguły bywa krótki,powinnaś pod uwagę wziąść karierę prostytutki.


pocałunkiem zacznę pisac list na twoim ciele kochanie. ; *
chcę tylko, żebym została w Twoich oczach na zawsze .
Lubię milczeć, ale tylko z kimś z kim sprawia mi to przyjemność. 
No dobra, taki odważny jestes, to stań przede mną, powiedz co o Mnie myslisz i tak, na koniec uderz , potrafisz?`
Tak, umarłabym za Ciebie skarbie.
Chce mi sie płakać, i powoli czuję, że rozwalam sobie psychikę Tobą.
 Zajmujesz za dużo miejsca... 
Każdy ma prawo do błędów, ale tylko nieliczni otrzymują "drugą" szansę. 
Nigdy nie skoczę wystarczająco wysoko, aby Cię złapać. Nigdy nie pobiegnę wystarczająco szybko, aby Cię dogonić. I nie krzyknę też wystarczająco głośno, abyś zdołał usłyszeć moje wołanie.


tylko zepchnąć cię z jakiegoś dziesięciopiętrowego wieżowca i patrzeć jak kurwa lecisz w dół. 
 Kocham cię całym sercem , zrozum draniu .. ' 
ale kobiety takie jak ja nie myślą źle o innych . ponieważ ten pierdolony świat jest cudowny , piękny i dobry . trzeba tylko umieć to kurwa , zauważać .
dziękuje Ci , że nauczyłeś mnie płakać , lecz nienawidzę Cię za to , że musiałam to robić przez Ciebie .
Chcę czuć, że jestem dla Ciebie najważniejsza, najpiękniejsza, najlepsza, że mnie kochasz jak nikogo innego, że jak trzeba pójdziesz dla mnie na wojnę. Że mnie doceniasz i że jestem tą jedyną, dla której zrobiłbyś
wszystko .
Nieważne jak bardzo jesteś szczęśliwa,czasami każdy potrzebuje dnia kiedy może wyżyć się na wszystkich wokół,usiąść i najzwyczajniej w świecie zacząć płakać.
Nie warto tęsknić za kimś, kto niekoniecznie śpi samotnie.
Dzień naszego zerwania oznaczyłam w swoim kalendarzu jako święto i za rok mam zamiar uczcić go ogromnym tortem i lampką szampana.


Brakuje mi NASZYCH rozmów, NASZYCH spacerów, NASZYCH spraw, NASZYCH kłótni, brakuje mi czasu, kiedy wszystko było NASZE, a nie tak jak teraz, twoje, lub moje.'
Chciałabym nie kochać , nie myśleć , nie tęsknić .. wiesz ? Ale tak się nie da , bo jesteś dla mnie wszystkim.
I ze łzami w oczach co chwile powtarzać, że wszystko jest ok.
a dzisiaj ? dzisiaj to Ty masz zaszczyt być na pierwszym miejscu na moim gadu w grupie "największe dupki". gratulacje .
jakie to trudne : znaleźć swoje miejsce na ziemi i jeszcze wiedzieć z kim je dzielić .
Pokaż , że jesteś silniejsza od problemów.
Dręczy mnie fakt, że możesz być szczęśliwszy z inną..
Opowiadałam Ci o moich przyzwyczajeniach do ludzi, zapomniałam powiedzieć, że będę tęsknić, gdy i Ty znikniesz.


Mieliśmy być kurewsko szczęśliwi, wiesz..? A teraz.. jesteśmy szczęśliwi, prawda? Bez siebie. Ja z Nim, a Ty z Nią.
opowiem Ci o moim życiu, o miłości która miała trwać wiecznie, o przyjaźni której nie było, o bliskich mi osobach które nagle odeszły..
czasami jest tak zajebiście, że aż trzeba się napić.
Mówiłam, ze jestem inna. O zobacz, nawet serce bije Mi szybciej , niż u innych . 
wiosna - nowe zauroczenia. lato - miłość, jesień - rozpad związku, zima - leczenie się z miłości . i tak samo, rok w rok  
Popatrz na mnie jeszcze raz, w Twoich oczach widzę blask, który daje siłę mi na samotne dni.
co jest mała, płaczesz? Przecież Ty lubisz udawać silną..
Nieważne jak jest źle, a to, że mamy w sobie nadzieję i myśli te. Przeżyjemy, bo weźmiemy w ręce życie zaczniemy budować od podstaw, a jak się zjebie coś, naprawimy to.



dobranoc .♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz