Głóówna :)

czwartek, 16 sierpnia 2012

gruby loloo ! ♥.

co jest mała, płaczesz? Przecież Ty lubisz udawać silną..
Jeśli myślisz, że będę płakać, to masz rację. Ale pamiętaj, przejdzie mi i się zemszczę.
takie momenty jak ten, budzą wspomnienia, budzą sen. budzą zmysł, spowolnienia przywołują tamten dzień
gdybym miała powiedzieć, czym jest miłość.. to najprawdopodobniej dostałabym naganne, za używanie wulgarnych słów.
Jak chcesz się pobawić ludźmi to sobie kurwa w simsy pograj !
oceniasz mnie jedynie po wyglądzie, zamiast poznać wnętrze. to tak jakbyś kupował perfumy patrząc tylko na opakowanie, zamiast zaznać zapachu.
Kupię Ci naklejkę z napisem "ZAJĘTY" i przykleję na lewą pierś.
Nie ma, że nie możemy - możemy wszystko jeśli bardzo chcemy.

Palę papierosa za papierosem. Podoba mi się ta powolna śmierć. Mam wrażenie, że mam kontrolę nad życiem. Nad jego końcem.
I co byś zrobił gdybym powiedziała, że zabije się jeśli zaraz ktoś do mnie nie podejdzie i mnie nie przytuli?
Kiedy życie daje ci 1oo powodów do płaczu, pokaż mu, że masz 1ooo powodów do śmiechu.
może ty masz kochanie poukładane życie, ale ja za to mam co wspominać.
Bo są takie momenty, kiedy chciałabym mieć kogoś, komu mogłabym podziękować za wszystko. Za to że po prostu jest.
Pamiętasz smak pierwszej kawy i alkoholu? Było ohydne i gorzkie. Ale mimo wszystko brnąłeś w to dalej, bo dodawało energii i zawracało w głowie. Tak samo jest z pierwszą miłością. Musi być napełniona goryczą, co nie znaczy, że trzeba ją znienawidzić.
powiedz kurwa, kogo Ty do cholery kochasz. ją - kipiącą fałszem, przepraszam, mam powody by tak mówić. czy mnie, która nadal tęskni? zdecyduj się.
Zapytał co u mnie mimo że po mojej twarzy spłynęło kilka łez opowiedziałam że wszystko w jak najlepszym porządku .


tak bardzo chciałabym widzieć cię więcej i częściej. trzymać cię za rękę, łapać powietrze. opowiadać ci jak bardzo kocham i tęsknię .
Kiedy przestaje się kochać to się nie płacze. Płacze się kiedy ktoś nas przestaje kochać.
Nie szukaj ideału, bo ideałów nie ma. Znajdź kogoś, kto zdenerwuje Cie jak nikt inny. Kogoś, czyj dotyk sprawi, że odlecisz do innego świata. Przy kim nie będziesz chciała niczego udawać...
Jesteś ostatnią osobą o której myślę, gdy kładę się spać i pierwszą, gdy się budzę .
' Istniejesz też w wersji z mózgiem w głowie a nie w penisie? '
Najlepsze w życiu rzeczy są niewidoczne, dlatego zamykamy  oczy kiedy całujemy, płaczemy, marzymy ..
boje wiemy doskonale co do siebie czujemy ale nie potrafimy się do tego przyznać 
bez Ciebie czuję się jak mokry chomik na patelce ! xd


- skarbie, czy coś się stało?

- jej oczy napełniły się łzami. po chwili zaczęła krzyczeć.

- czy Ty mnie jeszcze, ku^wa, kochasz?

- ludzie patrzyli się na nią jak na skończoną idiotkę,jednak to ją nie obchodziło. jak przez mgłę, widziała tylko jego.

- dlaczego pytasz? przecież wiesz...

- wpadła w jeszcze większy gniew. w jeszcze większy płacz. -mam Ci przypomnieć?! właśnie minęliśmy drzewo, pod którym przytuliłeś mnie pierwszy raz. za każdym razem, kiedy przechodziliśmy koło tego dębu,przytulałeś mnie po raz kolejny. mam mówić dalej?!

- nie kocham Cię. - odszedł.

pomyśl o mnie przed zaśnięciem , proszę .

Istniała jeszcze nadzieja.Czy przynajmniej możliwość ucieczki, o której myślała przed chwilą.Więcej nie żądałam.

A wiesz, że należę do osób cholernie zazdrosnych? Wiesz? No to po chuj mnie prowokujesz? 
I tylko miłość może sprawić, że stajesz się wyjątkowym, tym jednym, jedynym na ziemi, nie zastąpionym, a twoja obecność zaczyna znaczyć więcej, niż cały świat. 
Przecież jestem przy Tobie zawsze, bez względu na wszystko, dlaczego miałabym odejść? Przecież, mieć Ciebie to tak jakby mieć cały świat. Przecież tylko Ciebie kocham. 

dobranoc ;) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz