Głóówna :)

czwartek, 7 marca 2013

Smile ♥

Nikt nie doceni twoich wysiłków, jedyny efekt.

Są ludzie dla których będziemy zajęci, ale są i ci dla których znajdziemy czas, cokolwiek byśmy nie robili.

Każdy z nas zna piosenkę przy której może popłakać, pomarzyć i pobyć samemu..

Nikt nie jest taki słaby, aby nie pomóc innym i nikt nie jest taki silny, aby nie potrzebował pomocy.

Zrób tak, żeby inni pytali jak do tego doszedłeś.

Gdy jesteś gdzieś z kimś ważnym nawet zwykłe miejsce wydaje się wyjątkowe.


Różnica pomiędzy kobietą podczas okresu, a terrorystą ? Z terrorystą byś nie negocjował.

Czasami tak bardzo chciałabym wrócić do dzieciństwa, zranione kolana łatwiej wyleczyć niż złamane serce.

Gdybyś miał pewność, że jedno twoje marzenie spełni się w 100 % to o co byś poprosił ?

Kobieta, która nie prosi o wiele zasługuje na wszystko.

Co z tego, że uchodzę za piękną ? Mężczyźni nie mają odwagi mnie podrywać, kobiety wszystkiego zazdroszczą, a stereotyp wmawia masom, że takie jak ja są głupie.

Nie chcę zapominać twojego uśmiechu, chcę oglądać go każdego dnia..



Jeżeli życie daje Ci w kość to nie po to byś się nad sobą użalał, tylko po to abyś coś w nim zmienił, wziął się w garść i uwierzył w siebie..

Czasem człowiek potrafi poświęcić drugiej osobie prawie wszystko tylko po to, by przez długi czas tego żałować..

To, że się nie skarżę, nie oznacza, że u mnie wszystko w porządku.

Tyle spraw na głowie ! Nie nadążam z ich olewaniem..

Mając serce z kamienia byłabym najszczęśliwszym człowiekiem na świecie..

Nieważne gdzie się obudzę, byle by z tobą..

 
Czasem przerwy są dobre, zdajemy sobie wtedy sprawę, jak za kimś tęsknimy i jak nam tej osoby brakuje. Zdajemy sobie wtedy sprawę, że kochamy..

Najgorzej jest zawieść się na ludziach, w których widziało się tak dużo i broniło z całego serca tak mocno.

Kobieta w łóżku narzeka, gdy chrapiesz, kradniesz kołdrę, wiercisz się, ale gdy cię w nim brakuje to jest jej naprawdę smutno.

Czasem nie jestem sobą i do siebie mi daleko.
Czasem bywam przykra dla ludzi, których kocham.
Czasem robię coś wbrew sobie nie wiedząc dlaczego.
Czasem nieufna, by za chwilę naiwną się okazać.
Czasem nie mówię głośno, mimo iż wszystko we mnie 
krzyczy. Czasem wredna, mam wyrzuty sumienia.
Czasem mówię nie, chcąc powiedzieć tak. Czasem
ironiczna, potrafię ranić słowem. Czasem boje się, 
że nie będę szczęśliwa. Czasem najbliższa, by za chwilę
stać się daleka. Czasem zazdrosna, mimo woli. 
Czasem jestem sobą, tylko sobą.

Trudno czekać na coś co
wiesz, że może nigdy nie nastąpić, ale 
jeszcze trudniej zrezygnować, gdy wiesz,
że to wszystko czego pragniesz.

Tych co są teraz przy mnie, szanuje i cenię. To ci, którzy przetrwali mimo wielu podłamań zaufania i nieporozumień. Dla nich wszystko, za nich wszędzie. A resztę ? To tylko marne drugoplanowe role, które pojawiają się w moim życiu, gdy czegoś chcą.



Niektórzy zawsze będą ładniejsi, 
niektórzy zawsze będą mądrzejsi,
niektórzy zawsze będą młodsi,
ale nigdy nie będą tobą !

Naprawdę miałam porządek w pokoju, ale potem musiałam zdecydować co dziś założę.

Spójrz na rzeczy z innej perspektywy.

Hejterzy nienawidzą rzeczy których nigdy nie zdobędą, oraz ludzi którymi nigdy nie będą w stanie się stać.

A każdy dzień jest szansą by zobaczyć wszystko w zupełnie innym świecie.

Kobiety szukają niegrzecznych facetów, którzy będą grzeczni tylko dla nich. Facet szuka grzecznej dziewczyny, która będzie niegrzeczna tylko dla niego.



Nienawidzę, gdy ktoś wierzy w opinie innych na mój temat, nic o mnie nie wiedząc..

Wiem jak boli cisza w odpowiedzi na wołanie.

Wyjebane, wyjebane wszyscy mają tak wyjebane, a jak przyjdzie co do czego to płaczą po nocach.

Bo nikt bardziej nie umie skomplikować sobie życia, niż my sami.

Zaczynasz wszystko od nowa ? Nie popełniaj znów tych samych błędów.

Czasami tylko muzyka pomaga.


Szczerość to jedyna dobra cecha, za którą ludzie mogą cie znienawidzić.

Zależy mi, ale już dawno nie walczę. Dlaczego ? Bo już dawno przegrałam.

Bez tęsknoty nie zrozumiesz miłości.

Dlaczego tak łatwo zapamiętać, a tak trudno zapomnieć ? 

Może by tak dla odmiany zaczęło by się w końcu układać ?

Bo o niektórych nie da się od tak zapomnieć.


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz