Głóówna :)

piątek, 15 marca 2013

Prawo ponad prawem ?

Życie nie polega tylko na pracy, znajduj również czas na przyjemności.

Wspomnienia w przeciwieństwie do ludzi, one pozostają na zawsze.

Kiedyś się ogarnę, ale to jeszcze nie czas na takie wybryki.

Dobrze mieć miejsce w którym pomimo problemów, człowiek wciąż byłby szczęśliwy.

Świat przestanie istnieć dopiero, gdy stracę ciebie..

Masz obowiązek dać sobie radę dopóki istnieje chociaż jedna osoba, której na tobie zależy..



Żyj tak, aby twoje życie było wykrzyknikiem, a nie znakiem zapytania.

 Kiedyś traktowałam ludzi dobrze, teraz z wzajemnością.

Dopiero, gdy coś tracisz, doceniasz tego prawdziwą wartość.

Najlepsze bajki na dobranoc opowiadamy sobie sami w swojej wyobraźni.

Każdy ma w życiu takie chwile w których czuje się jakby cały świat obrócił się przeciw niemu.

Szczęście to jedyne co się mnoży, gdy się nimi dzielisz..



Każdy z nas ma kogoś, komu wybacza wszystko..

Człowiek, który nie może uwierzyć w siebie, nie może uwierzyć w cokolwiek innego.

Kobiety lubią jasne sytuacje, jeżeli nie powiesz jej, że ją kochasz, zrobi to ktoś inny..

Męskość to nie obwód bicepsa, a szacunek do kobiet i umiejętność radzenia sobie z problemami.

Dalej powtarzaj sobie, że nie dasz rady, że to niemożliwe, że jesteś nieśmiały, że inni są lepsi, a zawsze będziesz przegrany.

Kiedyś, gdy się spotkamy pomyślisz " K*rwa szkoda, że z niej zrezygnowałem" .




Niektórych ludzi nie da się zatrzymać. Przychodzą tylko po to, by odejść..

Dlaczego jestem wredna ? 
- Bo wolę być wredna, niż fałszywie miła.
- Bo otoczenie mnie tego uczy.
- Bo dzięki temu zostają przy mnie tylko prawdziwi przyjaciele, a
nie łasi na miłe słówka osobnicy.
- Bo taką się urodziłam i taką trzeba mnie kochać.
 - Bo lubię.
Nie podoba się to szukaj sobie ' psiapsióły' gdzie indziej.

To najwyższy czas by wypić za wszystkich hejterów.

Najlepsze chwile w życiu rodzą się spontanicznie, ich nie zaplanujesz.

Ciągłe zamartwianie się nie zmieni rezultatu.

A szczęście się do mnie uśmiechnęło i powiedziało ' spierdalaj ' .


Im bardziej zwlekasz z zrobieniem pierwszego kroku tym trudniej jest wykonać.

Jeśli będziesz udawać, kogoś kim nie jesteś przez dłuższy czas, z czasem będzie Ci trudno znów  być sobą.

Jeśli ci na kimś zależy to wypadało by powalczyć.

Nie bądź rasistą nienawidź wszystkich.

Wiem, że w czymś jestem dobra tylko po prostu jeszcze tego nie odnalazłam.


Na­wet po roz­sta­niu z osobą, na której już nam nie za­leży po­zos­ta­je ta zaz­drość, gdy widzi­my ją z in­na osobą...





Kiedyś w twoim życiu pojawi się ktoś, dzięki komu zrozumiesz, dlaczego nikim innym Ci nie wychodziło.

Śmiało - Oceniaj mnie tylko pamiętaj sam być perfekcyjny do końca życia.


Jestem dumny z mojego serca, już tyle razy było łamane ale o dziwo nadal działa.

Nie ufaj za bardzo.
Nie kochaj zbyt mocno.

Nie rób sobie zbyt dużej nadziei.
Poważnie, w końcu zaboli cię
zbyt mocno.


Wszystko jest stanem umysłu.

Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko te z których za szybko rezygnujemy.



Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko te z których za szybko rezygnujemy.

Bywają w życiu człowieka chwile, gdy nogi uginają się nagle, jakby były z waty i jedynie czego naprawdę się pragnie, to uciec nie oglądając się za siebie.

Milion ludzi nie spełniło swoich marzeń tylko dlatego, że uważali je za nierealne.

Gdy dwoje ludzi spotyka się przypadkiem, a okazuje się, że czekali na siebie całe życie..

Nie mów, że nie warto walczyć, kiedy nawet nie spróbowałeś lepiej mieć satysfakcję z pojęcia nawet małego kroku, niż żałować całe życie, że nic się nie zrobiło.

Nienawidzę, gdy ktoś wierzy w opinie innych na mój temat nic o mnie nie wiedząc.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz