Głóówna :)

środa, 13 marca 2013

Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj..

Przestałem marzyć, jak człowiek nie marzy, umiera. 

 

Czasem płaczę, bo chce mi się płakać, wtedy czuję, że uchodzi ze mnie złość. 

 

Któregoś dnia rzucę to wszystko i wyjdę rano niby po chleb. 

 

Mama powiedziała mi, że każdy ma swojego anioła, że każdy ma i będzie go miał. 

 

Najbardziej nie mogę znieść ludzkiej obojętności na zło.

 

Był taki czas, kiedy myślałem, że mogę coś w sobie zmienić.  



 Aby sobą być
Prawdzie patrzeć w twarz
Kochać wszystkich ludzi
Pokój z sobą nieść. 

 

Ale jedno wiem po latach,
Prawdę musisz znać i Ty,
Zawsze warto być człowiekiem,
Choć tak łatwo zejść na psy.  

 

Jestem, jestem wszystkim, nawet bogiem,
Tylko sobą, sobą być nie mogę, o nie! 

 

Tylko Twa wiara pomoże Ci, wiara i siła by wygrać z tym z czym tylu ludzi przegrywa co dzień.  



W życiu piękne są tylko chwile.
Dlatego czasem warto żyć. 

 

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz