Głóówna :)

sobota, 16 lutego 2013

ouu

Moje życie moje zasady.

Im większy dystans tym większe przyciąganie.

Niesamowite, jak duży wpływ może mieć jedna osoba na drugiego człowieka.

Bo przyjacielem trzeba być, a nie go udawać. Amen.

Od nowa to ja mogę pomalować paznokcie, a nie życie.

Miłość jest wtedy, gdy czytając wszystkie te myśli w twojej głowie pojawia sie tylko jedna osoba.


Wszystko jedno czy ma się przed sobą sto lat, rok czy tydzień - należy pamiętać, zawsze ma się przed sobą wszystko.

Może to czas zagoił rany, a może ostudził emocje i kazał spojrzeć w inną stronę.

Największy błąd jaki można popełnić to pozwolić niektórym ludziom zostać w naszym życiu.

Każda porażka jest szansą żeby spróbować jeszcze raz, tylko mądrzej..

Dopiero w samotne wieczory uświadamy sobie, że fajnie by było, gdyby ktoś był teraz obok. Ktoś, do kogo mogłabym się wtulić i zapomnieć o wszystkim.

 Kiedy jesteśmy najbardziej samotni ? Gdy z problemami musimy radzić sobie sami.



 Pod wpływem impulsów człowiek popełnia różne głupstwa, których potem żałuje do końca życia.

Ogarnij dupę, zaciśnij pięści i daj radę. Nieważne, że nie ma dla kogo - ważne żeby opadły im kopary.

Prawdziwej miłości się nie znajduje, ją się buduje każdego dnia i każdej nocy.

Życie z drugim człowiekiem polega na tym, że zaczyna się lubić jego dziwactwa.

W końcu się poddajesz. Nie walczysz, nie krzyczysz, nie płaczesz. Patrzysz obojętnym wzrokiem na to co Cię otacza i nie potrafisz zrozumieć o co było to zamieszanie. Nie interesuje Cię już czy ktoś odejdzie czy może zranić. Zgadzasz się na wszystko. Umarłaś, sama przyznaj.

Nie potrzebuję wskazówek na drodze życia, potrzebuje kogoś kto mimo mojego błędu zawsz będzie przy mnie.



To co nas najbardziej ogranicza to nie brak chęci, możliwości czy pieniędzy, lecz brak pewności siebie.

Cudownie jest mieć kogoś, kto samym uśmiechem sprawa, że życie staje się piękniejsze.

 Powiedz mi kim jesteś, by mówić mi kim jestem? Kto ci dał prawo pouczać i dawać lekcje ?

Doskonale znam to spojrzenie – smutne, nieobecne, pełne tęsknoty za czymś, czego się pragnie ponad wszystko na świecie..

 Przestań dawać złudne nadzieje. Może wzbudzają we mnie szczęście na jakiś czas, ale później to boli. Milion razy mocniej niż powinno

 Ja wciąż jestem sam w mojej małej galaktyce,
Daję jedną miłość tylko jednej muzyce




To kolejna osoba, która będzie cierpiała. Znowu smutek ogarnia, rzeczywistość dupy dała.

Nie przyzwyczajaj się. Wszystko i tak prędzej czy później chuj strzeli.

Nawet jeśli miłość niesie ze sobą rozłąkę, samotność i smutek, to warta jest ceny, jaką trzeba za nią płacić.

Nie mów mi, że rozumiesz, bo to nie Twoje serce rozrywało się na tysiące części, to nie Twoje wspomnienia spływały po policzkach, i to nie Ty tak cholernie przywiązujesz się do ludzi.

chcialabym być taka obojętna wobec ciebie,
jaki ty jesteś obojętny wobec mnie...
niestety nie potrafię.


 Mądre dziewczynki nie kochają
mądre dziewczynki bawią się i nie dopuszczają uczuć,
mądre dziewczynki są nie zależne...
Ciężko być mądrą dziewczynką





Mądre dziewczynki nie kochają
mądre dziewczynki bawią się i nie dopuszczają uczuć,
mądre dziewczynki są nie zależne...
Ciężko być mądrą dziewczynką


 
Chcę Ci powiedzieć, że wciąż Cię kocham. Że nadal niespokojnie biję mi serce, bo nie ma Cię przy mnie. Że wciąż, Twoje życie jest ważniejsze od mojego. Że tak przeraźliwie tęsknie za Twoim dotykiem. Zasypiam wpatrując się w pusty pokój.Wstaję tylko po to, by wieczorem znowu zatopić się we wspomnieniach. Chcę Ci powiedzieć, że każda życiowa funkcja traci jakikolwiek sens, gdy Cię tutaj nie ma. Słońce traci swój blask, a niebo błękitny odcień Twoich oczu. Proszę Cię, daj jakiś znak, bo wszystko tutaj co moje, umiera bez Ciebie.


     dźwięk w słuchawkach dla mnie stał się jak nałóg. często pomaga mi odbiec gdzieś, do świata ideałów, do miejsca, gdzie tylko w rytm bitu bije serce.


 Ja nie wiem czy jestem zła, czy szczęśliwa, czy mam na wszystko wyjebane, czy mi zależy i się przejmuje. Ja po prostu nie ogarniam co się ze mną dzieje.

 Mogę dać Tobie wszystko i być Tobie tak bliskim,
i chcę tylko Ciebie w zamian, bo to Ty jesteś tym wszystkim.


Pytasz mnie czy warto. Ja odpowiem Ci, że zawsze, bo jeśli cholernie Ci na czymś zależy, uprzesz się i zaprzesz samego siebie, stawisz czoło swoim słabościom i przeciwnościom losu, to możesz wszystko, a nawet więcej.



 Nie myśl o błędach większośc z nich i tak już nie naprawisz.

Rób tak, żebyś nie musiał przepraszać.

Idź swoją drogą, a ludzie niech mówią co chcą.

Wybór łatwiejszej drogi nie oznacza wyboru tej lepszej.

Nie oczekuj cudów od niebios, jeśli brak Ci wiary w samego siebie.

Rzeczy, których nie możemy zmienić, zmieniają nas.



To taki stan, że idziesz ulicą i modlisz się, żeby wyjechał w Ciebie samochód.

Istnieje dla Ciebie tylko wtedy, kiedy nie ma nikogo innego.

Wiesz za czym tęsknie najbardziej? Za zapachem Twojej bluzy, za dotykiem Twoich dłoni, za biciem Twojego serca.

I dobrze wiesz, że w głowie mam rozpierdol związany z życiem, a niszczysz mnie jeszcze bardziej.


nie lubię mówić o swoich problemach. Zazwyczaj i tak nikt ich za mnie nie załatwi. To po co ? Żeby usłyszeć: ,,Nie martw się jakoś to będzie" ? To sama sobie mogę powiedzieć..


Kiedy możesz pożegnać kogoś ważnego dla siebie, rozstanie boli dużo mniej.
Chociaż już na zawsze pozostaje dziura w sercu.


       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz