Głóówna :)

poniedziałek, 18 lutego 2013

i need you ?

Nie rezygnuj z marzeń. To, że coś nie dzieje się teraz nie zaczy, że nigdy nie nastąpi.

Możecie myśleć, że jestem dziwna, nienormalna, nieogarnięta, ale ja jestem po prostu .. szczęśliwa i nikt mi tego nie odbierze.

Dobry człowiek cierpi najbardziej.

Im bardziej wspominasz tym bardziej boli.

Każdy umie powiedzieć, że mu zależy nie każdy potrafi tego pokazać.

Kobieta żyje pełnią życia jeśli towarzyszy jej odpowiedni mężczyzna.




Przyjaźń jest czasem jedynym sposobem, aby być z kimś kogo kochasz.

W spokojnym morzu nie staniesz się doświadczonym żeglarzem.

Wyjątkowość nie sprawia, że czujesz się lepiej.

Masz prawo do płaczu, ale potem wstań i walcz o następny dzień.

Kobiety są dziś samodzielne i silne, ale pod koniec dnia potrzebują silnego meżczyzny.

I tu nie chodzi o to, że się gniewam - nie gniewam się. Ja po prostu czuje się oszukana, jak dziecko, któremu obiecali lizaka, a potem go pokazali i powiedzieli, że już nigdy nie będzie go mieć .



Kocham się śmiać, lecz bardzo często płaczę. Wciąż uciekam od przeszłości, ale czasami pragne cofnąć czas. Nie wierze w cuda, ale gdy spada gwiazda - myślę życzenie. Może i jestem pełna sprzeczności, ale przynajmniej nie udaje kogoś kim nigdy nie będę.

Dlaczego tak ważne jest, aby pozwolić pewnym rzeczom odejść, uwolić się od nich, odciąć, zamknąć cykl. Nie z powodu dumy, słabości czy pychy, aby po prostu dlatego, że na coś już nie ma miejsca w Twoim życiu. Zamknij drzwi, zmień płyte, posprzątaj dom, strzepnij kurz. Przestań być tym kim byłeś, bądź tym kim jesteś.

Nie szutką jest się zakochać, sztuką jest się odkochać.

W życiu każdego z nas jest ta jedna, jedyna osoba, którą poznajemy tylko po to, by mogła zniszczyć nam psychikę i spieprzyć życiorys.

Podczas kłótni nie podnoś głosu, podnieś poziom swoich argumentów.

Umiem żyć, żyję i mam się bardzo dobrze. Nie jesteś już wart, ani jednej sekundy mojego życia.




Dobrze jak ludzie w związku się kłocą. Lepsze to niż obojętność, niż machnięcie ręką na problemy i udawanie, że nic się nie dzieje. Gdy się kłócicie to znaczy, że obojgu wam zależy, że to wszystko jeszcze ma dla Was sens i próbujecie naprawić to co po drodze się psuje.

Czasami przez " nic " ludzie nie śpią po nocach.

Nieważne ilu chłopaków spojrzy się na mnie, nieważne ilu się podobam , nieważne jak przystojni będą - dla mnie najprzystojniejszym jesteś ty i chcę podobać sie tylko tobie.

Nieodpowiedni związek sprawi, że będziesz bardziej samotny, niż gdybyś był singlem..



trochę mało przepraszam:<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz