Głóówna :)

czwartek, 7 lutego 2013

Hate That I Love You

Kończąc rozdział swojego życia, nie powinno się zostawiać uchylonych do niego drzwi.

Jeśli któregoś dnia możesz być szczęśliwa, dlaczego nie zaczniesz od dziś ? 

Pamiętaj kobiete musisz kochać i szanować, a jak nie masz humoru to się musisz opanować.

Ty jesteś silny ona subtelna, Ty ją poprowadź, będzie Ci wierna.

Łza 1% wody, 99 % uczuć .

Co cię zrani dzisiaj, uczyni Cię silniejszym jutro.




Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, ale przyjemnie wspomninać .

Kobieta chce być uwodzona słowem, rozpieszczona czynem i zdobywana przez całe życie.

Nie musisz mieć wszystkiego, żeby być dla kogoś wszystkim.

Uzależnił mnie od siebie, a później zniknął.

Jeśli nie spróbujesz to nigdy się nie dowiesz czy było warto.

Im bardziej chcesz zapomnieć, tym bardziej pamiętasz..




Któregoś dnia zrozumiesz, że szukasz tego, co już posiadasz.

Od początku wiedziałam, że będziesz osobą, której trudno się pozbyć z mojego życia .

Sprawa jest prosta, albo znajdę drogę, albo ją sobie utoruję.

Twoja krytyka mnie nie dotyka.

Pozory mylą, a ludzie zawodzą.

Mój dobry humor przekracza dziś wszelkie granice rozsądku.


To cholerne uczucie, gdy za dobre intencje i za pomoc dostajesz kopa w dupe..

Przepraszam, że się poddałam ale zrozum, że sama nie dam rady walczyć o nasze szczęscie.

W głowie dźwięk tłuczonych marzeń.

Nieważne co mówią inni. Ludzie zawsze gadają, szczególnie Ci, którzy nie mają odwagi żyć tak jak Ty. To ty masz patrzeć w lustro i widzieć tego kim jesteś, a nie marionetką uszytą z ludzkich upodobań.



DZIS MALO BO JESTEM CHORA I NIE CHCE MI SIĘ PISAĆ :( 

jutro dodam ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz