Głóówna :)

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Zanim powiesz ..

Wszystko można zmienić, nic nie można cofnąć.

Niegdyś uważałam, że 'cokolwiek' jest lepsze niż ' nic ', dzisiaj uważam, że czasami 'nic'  jest lepsze niż 'cokolwiek'.

Niedawno byliśmy dziećmi, a świat był piękny. Potem doszły problemy, uczucia, jakieś błędy.

Wiedziała, że bardzo ją zranił. Mimo to nie mogła o nim zapomnieć. Nie mogła przestać go kochać.

Roztaczała wokół aurę kobiety niezależnej, a rozpaczliwie potrzebowała kogoś obok siebie.

Cholerna bezsilność, gdy mimo szczerych chęci, nie możemy zrobić nic, by było jak dawniej.


Często bywa tak, że nie umiemy docenić osób, które nas otaczają, a gdy zorientujemy się, że są dla nas podporą i odgrywają istotną rolę w naszym życiu, z reguły jest już za późno.

Problem z przeszłością polega na tym, że zawsze jest ona częścią teraźniejszości. Nie można tak po prostu wymazać niektórych spraw z pamięci i zapomnieć o nich, jak gdyby nie miały już żadnego znaczenia.

Muzyka zagłusza rzeczywistość, dlatego tak bardzo ją kocham.

Wspomnienia należy zachować, lecz nie można z nimi żyć.

90% naszych zmartwień dotyczy rzeczy, które nigdy się nie wydarzą..

Aby zapalać innych swoimi pomysłami, nastrojem czy humorem. Trzeba samemu nimi płonąć.


Zacząć to połowa sukcesu !

Życie jest pełne niespodzianek, tych dobrych i tych złych, złe dzieją się tylko wtedy gdy ma stać się coś dobrego i zajmie jego miejsce.

Nie dobijaj się tym co mogłeś, albo powinieneś zrobić. Przeszłość jest już za nami. Ruszaj ku przyszłości.

Nie krytykuj mnie tylko dlatego, że nie potrafisz ogarnąć i zrozumieć mojej osobowości.

Szczęśliwi czasu nie liczą, ani nigdy nie mówią ' ale nudy ' ..

Świat jest taki jak myślisz, że jest. Nie ma nic dobrego, ani złego, tylko myślenie takim je czyni.




Rozwój zaczyna się poza Twoją strefą komfortu.

Myśląc zadręczamy siebie i sumienie. Daj ponieść się chwili i popaść w zapomnienie.

Bo miłość ma być magnesem, a nie klejem.

Jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym, nie zdaje się być do czegokolwiek przydatne.

Życzę Ci byś zawsze miał komu mówić dobranoc.

Czasem człowiek zmienia zdanie. Czasem zdanie zmienia człowieka. 

 

Jeśli się cofasz to tylko po to by wziąć rozbieg.

Boskie uczucie kiedy ktoś wciska kit prosto w oczy i myśli, że ty o tym nie wiesz.

To już chyba lepiej udawać, że mi nie zależy niż bezcelowo się starać.

Miarą miłości nie jest to, ile jesteś w stanie dać dla drugiej osoby lecz to, z czego jesteś w stanie dla niej zrezygnować.

To nie ja na dużo sobie pozwalam, to wy jesteście za bardzo ograniczeni.

Najpiękniejsze dni to takie, w których jesteśmy bezgranicznie szczęśliwi nie wiedząc nawet z jakiego powodu.


 Jeśli łatwo ulegasz emocjom zapamiętaj dwie rzeczy, nie obiecuj w szczęściu, nie decyduj w złości - oszczędzaj sobie i innym przykrości.

Od prawdziwego mężczyzny kobieta odchodzi tylko raz.

Czasem marnujemy zbyt dużo czasu na myślenie o kimś, kto nie pomyślał o nas nawet przez sekunde..

Oczy widzą, uszy słyszą, ale serce i tak wie swoje.

Nie mam czasu nienawidzić tych, którzy mnie nienawidzą. Jestem zbyt zajęty kochaniem tych, którzy kochają mnie..

Prosty rachunek, jeśli ktoś sprawia, że częściej się martwisz niż cieszysz oznacza, że nie jest wart twojego czasu.

Bez wesołych oczu, uśmiech nie jest nic wart.

W końcu się poddajesz. Nie walczysz, nie krzyczysz, nie płaczesz. Patrzysz obojętnym wzrokiem na to co Cię otacza i nie potrafisz zrozumieć o co było to zamieszanie.  Nie interesuje Cię już to czy ktoś odejdzie albo czy może zranić. Zgadzasz się na wszystko. Umarłaś, sama przyznaj..

Prosta zasada, doceń to co masz, walcz o to czego pragniesz. 

Jestem wystarczająco dobra by Ci wybaczyć, ale nie wystarczająca głupia by Ci uwierzyć.

Nie jestem pesymistą, ale to, co dzieje się wokół nie pozwala mi się cieszyć z czegokolwiek. 

Tylko od Ciebie zależy, jak przeżyjesz swoje życie.

Oczy zielone życie szalone !! ; *




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz