Głóówna :)

wtorek, 16 kwietnia 2013

:)

Bo na samym końcu będzie okej.

Jeśli kochasz kogoś, kto na to nie zasługuje. Będziesz cierpiał tak bardzo, jak na to nie zasługujesz.

Wszyscy będą ci mówić, że Ci się nie uda, a później wszyscy będą pytać jak tego dokonałeś.

Jeden pocałunek mężczyzny może złamać całe życie kobiety.

Nie pozwól by dzisiejsze błędy przysłoniły Ci wszystko to co jest dziś.

Niezwykle trudno jest uwierzyć w miłość, jeżeli skrzywdziła nas w każdym możliwym aspekcie.




Nic nie jest trucizną, wszystko to kwestia dawki.

I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką.

Twoje największe starania nie mają sensu, jeżeli adresujesz je do niewłaściwej osoby.

Dostaniesz to na czym się skupiasz. Ale najgorsze jest to, że często skupiamy się na tym, co nas smuci ! I tego dostajemy więcej.

Wśród ludzi jest więcej kopii niż oryginałów.

Nie obchodzi mnie co o mnie myślisz. Ja o tobie nie myślę wcale.




I przeraża mnie wszystko, każdy krok budzi chandrę, a najcięższe co noszę, to ten wzrok ludzi na mnie.

Zmieniasz się z dwóch powodów: albo nauczyłeś się już wystarczająco dużo albo zostałaś wystarczająco zraniona aby coś zmienić.

Twój uśmiech nie zmieni całego świata, ale sprawi, że na mojej twarzy pojawi się uśmiech.

Moje życie miłosne jest jak coca-cola. Kiedyś było 'calssic' później było 'light' a teraz jest ' zero '.

'' Chodź będzie fajnie '' . Używany w dzieciństwie zwrot, zwykle zwiastujący katastrofę.

Miłość to jest po prostu decyzja, konsekwentnie realizowana dzień po dniu, choćbyś nawet chciał tę osobę opuścić, bo Cię rani, nie rozumie lub cokolwiek innego, np już nie możesz na tę osobę po prostu patrzeć, wkurza Cię do granic możliwości, chcesz czasem rzucić to w cholerę.. ale wiesz, że podjąłeś decyzję, że trzymasz się tego, że, Twoje słowa KOCHAM CIĘ nie są zdaniem powszednim jak 'podaj ser', że tymi słowami wywołałeś burzę w swoim życiu i w życiu drugiej osoby i za to ponosisz odpowiedzialność. Dopiero widmo utraty tej osoby uświadamia Ci że nie jesteś w stanie wyobrazić sobie szczęścia bez niej, bo jej szczęście jest Twoim szczęściem. To jest właśnie MIŁOŚĆ.



Weź moją dłoń, rozkołysz lekko, przytul jak najczulej.. I nie mów nic. Chcę tylko poczuć, że jesteś..

Nie oceniaj mnie znasz moje imię, a nie moją historię.. 

Człowiek czasami musi upaść, by dojrzeć.

Niektórych ludzi świat powinien sobie darować.

Cierpimy, bo czujemy, że dajemy więcej niż otrzymujemy w zamian.

Kończy się zaufanie, kończy się związek.



Jeśli chcesz uciec przed życiem,  najpierw trzeba je pokonać.

Miłości nie można kupić, ale można za nią słono zapłacić.

' nieważne ' to takie milsze ' nie zrozumiesz '

Związek to sojusz w którym obie strony muszą dokładać wszelkich starań, by utrzymać pokój..

Urażona duma, to przez nią tracimy wiele chwili, które mogłyby wyglądać zupełnie inaczej..

Nigdy nie mów ludziom prawdy, którzy na nią nie zasługują.


Mam nadzieję, że pewnego dnia obudzisz się z myślą ' tak cholernie za nią tęsknie'

Nie marnuj swojego życia tylko dlatego, że ktoś nie znalazł w swoim miejsca dla Ciebie..

Ten uśmiech, gdy musisz być miły dla kogoś kogo nie znosisz..

Miłość jest jak filiżanka kawy, można się nią ogrzać, ale można i oparzyć.

Czasem się zastanawiam, czy naprawdę masz mnie w dupie, czy po prostu sprawdzasz ile wytrzymam.

Najgorsza jest walka pomiędzy tym co wiesz, a tym co czujesz.



Są w życiu sytuacje, w których musisz powiedzieć ' dam radę ' i iść dalej.

Uciec, z dala od tego całego gówna.

Nie przeszkodzi mi nikt w tym by być sobą i nie zabierze mi nikt żadnych marzeń mych!

Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą !

Nie szukaj perfekcji. Naucz się żyć z myślą, że wady są częścią doskonałości.

Życie jest o wiele lepsze, kiedy wiesz, że ktoś o Ciebie walczy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz