Głóówna :)

sobota, 21 lipca 2012

i like it :D

Kochać kogoś, potem stracić, to jak kupić szczęście i łzami zapłacić.
Kiedy pięłam się usilnie schodami do twego serca, ona musiała znaleźć windę.
Najbardziej bolą Twoje obietnice, które dały mi nadzieję najpiękniejszych chwil...
I ta cholerna obojętność, gdy nic nie jest w stanie Cię poruszyć. - Nawet jego uśmiech.
Weź tą dziwkę za rękę, czy za nogę: jak wolisz - jej to pewnie obojętne, i spieprzaj z mojego horyzontu.
Nie wystarczy podnieść dwóch kącików ust, aby być szczęśliwym.
Piękniejszego słowa od "Kocham Cię" wypowiedzianego z Twoich ust nie słyszałam.
Są ludzie, dzięki którym wierzymy w lepsze jutro. I jesteś Ty, który je takim czynisz.




Nawiedzona? Tak, masz rację. Nawiedza mnie nieodwzajemnione uczucie. Do Ciebie.
Bolało gdy powtarzali, że zamiast serca ma czarną dziurę, ona po prostu stwarzała pozory silnej.
Dziś - nie ma. Jutro - nie będzie. Ciebie.
Nadchodzi czas kiedy wszystkie koszmary wychodzą z pod łóżka i nie pozwalają powiekom spokojnie opaść w dół.
Wczoraj pierwszy raz wyszłam na balkon, spojrzałam w niebo i pierwszy raz od roku nie odczułam tęsknoty.
A gdy zamkniesz oczy i policzysz do dziesięciu, to może właśnie wtedy poczujesz jej brak.
Pozwól mu chwilę pooddychać bez Ciebie. Niech zatęskni do Twojego powietrza.
Dobra miłość to taka, po której godzinami wylewasz łzy, nocami myślisz o przeszłości, świat nie ma znaczenia, a powrót do ukochanego jest jedynym marzeniem.


Ile zrozumienia musi mieścić w sobie serce by pojąć miłość?
Nie pasowali do siebie za grosz, ale kochali się jak szaleńcy.
100% powierzchni mojego serca należy do Ciebie.
Mogłabym rozliczyć każdego z was, za gwałt na emocjach,  albo obrócić to w żart i ukryć rozpacz.
Kiedy piszesz historię swojego życia, nie pozwól nikomu innemu trzymać pióra.
Z dnia na dzień kocham cię bardziej  i z dnia na dzień wymyślam nowe przekleństwa, śląc je do Boga, za jakie grzechy mi to robi.
Nie wiem co powiedzieć. Może to, że byłeś moją miłością? Osobą która wyznaczała mi drogę, Tą bezpieczną, tą która doprowadziłaby mnie do miejsca w którym czułabym się jak w niebie. Z Tobą. Bez Ciebie zabłądziłam.
To zabawne jak szybko życie może się zmienić. Jedna minuta, jedno zdanie, które tak na prawdę nic nie znaczy, i nagle wyraźnie widzisz wszytko to, czego wcześniej nie dostrzegałaś.


Co zrobiłam Ci, że tak bardzo chcesz bym dławiła się wspomnieniami oprócz tego, że chciałam ci pomóc, że chciałam przy Tobie trwać, że na łożu śmierci chciałam trzymać cię za rękę i z rozpaczy umrzeć trzy sekundy po Tobie? Co ja ci zrobiłam?
Boże, bądź tak łaskawy i pozwól mi chodź przez chwilę poczuć się tak cudownie wolną od problemów, Tak silną i zdeterminowaną. Po prostu szczęśliwą.
Wiesz co jest najpiękniejszego w powrotach? że cały czas oczekiwań przestaje być zmarnowanym czasem, że tym razem płaczemy ze szczęścia.
Pozwól, że sama zadecyduję o tym co jest dla mnie dobre. A tak się składa, że Twoje odejście mi się nie uśmiecha.
Myślę, że nie stało się nic po prostu wszystko nie poszło po mojej myśli, najzwyczajniej w świecie pokazano mi, że szczęście to wygoda dla bogatych, nie moja. 
To rodzaj chłodu, który ścina wszystko na swej drodze i nie daje nadziei na jakikolwiek powrót. 
Nie miałam dziś nawet okazji, by o tobie pomyśleć, bo nie dokończyłam myśli z wczoraj.








- Nie napisał?
- Nie.
- Czas na plan ''B''.
- Jaki to jest plan?
- Dostępny/ niedostępny/ dostępny/ niedostępny.

Jedyne co mogę zrobić to opuścić ręce z bezsilności, stanąć na środku drogi i krzyknąć "kurwa!", zacząć płakać z niechęci do życia i z obrzydzenia do niego. 
Kobiety radzą sobie na różne sposoby. Jedne sobie radzą inne udają, że sobie radzą, a inne po prostu sobie nie radzą i zostają w domu z zasłoniętymi żaluzjami.
Chodzi o to, że ja chcę cię mieć zawsze i jutro rano, i w południe, i w Wigilię, i w Lany Poniedziałek. Zawsze. Słyszysz?
Są dni, w których odchodzi się nie zostawiając nikomu adresu
Nigdy nie mogłam wyobrazić sobie życia bez Ciebie,  a teraz nieświadomym trafem wciąż tu jestem. Sama.
Boje się, że nie poradzę sobie sama w tej tęsknocie, że chwycę za telefon i zadzwonię w środku nocy żałośnie skomląc jak bardzo mi Ciebie brakuje..
Naucz mnie żyć, tak jak Ty żyjesz. Bez zobowiązań, bez zmartwień, bez tej głupiej zazdrości o kogoś kogo kochasz. 

A jak zakopie papierowe serduszko, to wyrośnie z tego drzewo miłości?
Gdybyś patrzał mi się w oczy i mówił 'Kocham cię' tak po prostu, bez okazji, w brzuchu by mi wirowało a uśmiech na mej twarzy pojawił by się automatycznie.
Nigdy nie wiesz, kto może Cię najmocniej zranić.
a wszystko przez to , że ludzie mają jedną cholerną wadę - przywiązują się bardzo łatwo
Gdybyśmy jechali razem samochodem, puszczalibyśmy swoje ulubione piosenki i śpiewalibyśmy je razem przez całą drogę.
A dziś? Dziś pokaże Ci, że też potrafię się bawić. Pójdę do Twoich kolegów po czym upije sie i będę się z Ciebie śmiała razem z nimi. .
Usiadła na brzegu piaskownicy i pijąc tanie wino prosto z butelki, oszukiwała samą siebie, że wcale jej nie zależy.
Jeśli płaczesz to znaczy że tęsknisz, jeśli tęsknisz znaczy że Ci na nim zależy…


Hyhy.
WdoWA feat. Lilu - Gdyby moja kobieta ..
Me gusta !




Nienawidzę takich sztuk, to naprawdę podłe
Znajdź własnego faceta, od mojego się odklej..


dziękuje za 1000 wejsc :) oby tak dalej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz